محفل انس با قرآن در مریوان برگزار شد
کد خبر: 4109284
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

محفل انس با قرآن در مریوان برگزار شد

رئیس اداره مور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ایام فاطمی امروز، سوم دی‌ماه در حسینیه سیدالشهدا(ع) شهرستان مریوان خبر داد.

محفل انس با قرآن

بهرام مرادی، رئیس اداره مور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ایام فاطمی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان امروز، سوم دی‌ماه در حسینیه سیدالشهدا(ع) شهرستان مریوان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه قرآن کتاب معرفت و کتاب نور است، افزود: ایام و مناسبت‌های دینی و مذهبی بهترین فرصت برای انس و الفت بیشتر با قرآن کریم بوده که در این راستا ایام فاطمیه محافل انس با قرآن در شهرستان مریوان برگزار شده است.

رئیس اداره مور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: تمام سعی و تلاش اداره تبلیغات اسلامی بر این بوده است که حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان بهترین و کامل‌ترین الگوی زن مسلمان به بهترین شیوه معرفی شود.

وی از برگزاری ویژه برنامه ایام فاطمیه در شهرستان مریوان خبر داد و یادآور شد: در این مراسم شرکت‌کنندگان به یاد بانوی دو عالم زهرای اطهر، فاطمه زهرا (س) سوگواری و عزاداری کردند.

انتهای پیام
captcha