برگزاری دوره تربیت مربی مهد و پیش دبستان در دارالقرآن مرکزی منطقه 3
کد خبر: 4109936
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵

برگزاری دوره تربیت مربی مهد و پیش دبستان در دارالقرآن مرکزی منطقه 3

دارالقرآن شهرداری منطقه ۳ تهران، دوره تربیت مربی مهد و پیش دبستان را با متد آموزشی مبتنی بر اصول روانشناسی کودک طبق الگوی جهاد دانشگاهی برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا، مرکز مشاوره و آموزش خانواده دارالقرآن شهرداری منطقه ۳ تهران، دوره تربیت مربی مهد و پیش دبستان را با متد آموزشی مبتنی بر اصول روانشناسی کودک طبق الگوی جهاد دانشگاهی برگزار می‌کند.

این دوره در دو مرحله مقدماتی و تکمیلی همراه با ارائه واحد کار و کارورزی مدرس دوره، کارشناس ارشد علوم تربیتی و روان شناسی و ارائه مدرک معتبر ویژه بانوان ۱۸ سال به بالا برگزار می‌شود.

این دوره ویژه علاقه‌مندان به مربیگری در مراکز مهد و پیش‌دبستانی جهت ارتقای سطح علمی مربیان مشغول در مراکز مهد و پیش‌دبستانی برگزار می‌شود.

برای تمامی مؤسسات قرآن و عترت و مربیان این مؤسسات جهت استفاده از این کلاس‌ها تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است. نفرات برتر این دوره به مراکز و مؤسسات قرآنی جهت تدریس معرفی خواهند شد.

زمان برگزاری این دوره روز‌های زوج از ساعت ۱۶ الی ۱۷ اعلام شده است. همچنین شروع این دوره نیمه دوم دی ماه است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره با شماره‌های ۰۹۳۶۵۳۷۲۶۰۲ و ۲۲۷۸۲۵۳۵ تماس برقرار کنند.

یادآور می‌شود، دارالقرآن مرکزی منطقه ۳ شهرداری تهران در بزرگراه صدر، خروجی بهار جنوبی با شماره تماس ۰۲۱۲۲۷۸۲۵۳۵ قرار دارد.

انتهای پیام
captcha