حضور ۳ قاری ممتاز خوزستانی در محافل «فجر القرآنیه» عراق
کد خبر: 4110281
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

حضور ۳ قاری ممتاز خوزستانی در محافل «فجر القرآنیه» عراق

سه قاری ممتاز خوزستانی در محافل «فجر القرآنیه» عراق به‌مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس حضور می‌یابند.

عشره الفجر القرآنیهبه گزارش ایکنا از خوزستان، به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، طرح «سلسله محافل عشره الفجر القرآنیه» با بیش از 100 محفل انس با قرآن در کشور عراق اجرا می‌شود و تعدادی از قاریان ایرانی در این محافل برای تلاوت قرآن حضور می‌یابند. از استان خوزستان، شجاع زویدات، خلیل سواری و علی حزبیان نیز در این محافل حضور دارند.

این محافل که از 5 دی‌ماه در این کشور آغاز شده‌ و تا 14 همین ماه ادامه دارند، با همکاری شورای عالی قرآن، اتحادیه دارالقرآن‌های کشور عراق و مؤسسه قرآنی بصائر برگزار می‌شوند.محل برگزاری این برنامه‌های قرآنی در استان‌های واسط، دیوانیه، میسان، ذی قار، نینوی، بغداد، کربلا، مثنی، کرکوک، دیالی و بابل خواهد بود. 

محمدحسین سعیدیان، سعید بیژنی، عباس هاشمی، محمدحسن موحدی، سیدمحمد حسینی‌پور، حمید صفدری، ابراهیم فلاح‌ تبسم‌چهره، علیرضا مسیح‌پور، علی کبیری دیگر قاریان ممتاز کشورمان در این رویداد قرآنی هستند.

انتهای پیام
captcha