فراخوان تبلیغات اسلامی ایلام برای حضور مردم در مراسم ۹ دی
کد خبر: 4110500
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

فراخوان تبلیغات اسلامی ایلام برای حضور مردم در مراسم ۹ دی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا قدر ایران عزیز اسلامی، از آحاد مردم فاطمی، بصیر، مرزدار و ولایتمدار استان برای شرکت پرشور و معنوی در مراسم بزرگداشت سیزدهمین سالروز خلق حماسه ۹ دی دعوت کرد.

حماسه9 دیبه گزارش ایکنا از ایلام، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

«یوم الله ۹ دی ماه از معجزات انقلاب اسلامی ایران است که با حضور بی نظیر مردم و رقم زدن صحنه‌ای عظیم از وحدت و یکپارچگی ملت در برابر توطئه‌های دشمنان به وقوع پیوست.

حضوری آگاهانه در فضایی غبارآلود که با بمباران تبلیغاتی دشمن، تشخیص حق از باطل مشکل بود، اما ملت بصیر و حماسه ساز تحت زعامت رهبری مقتدر و آگاه، لحظه‌شناسی تاریخی خود راه را بر نفوذ افکار شیطانی استکبار جهانی بسته و جایگاه واقعی حق در مقابل باطل را به خوبی نمایان ساختند.

دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی که بارها در جبهه‌های مختلف طعم تلخ شکست در برابر ملت ایران اسلامی را چشیده بودند؛ این بار با طرحی تازه و از پیش تعیین شده وارد کار زار نبرد با امنیت و استقلال این سرزمین شدند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران عزیز اسلامی به‌ویژه شهدای مدافع حرم و امنیت و یاد سرباز ولایت و سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این تربیت یافته مکتب عاشورایی امام حسین (ع) و امامین انقلاب اسلامی، از اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه و افتخار آفرین استان دعوت می‌کند تا همگام و همصدا با ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور پرشور و معنوی خود در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی ؛ دگر بار با مقتدای عظیم الشأن جهان اسلام، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید عهد نمایند.

این مراسم در مرکز استان ساعت ۱۱ صبح فردا جمعه ۹ دی ماه ۱۴۰۱ با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجای کشور در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام برگزار خواهد شد».

انتهای پیام
captcha