مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در بوشهر برگزار شد
کد خبر: 4110797
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در بوشهر برگزار شد

به‌مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در بوشهر با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی در بندر بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، مراسم گرامیداشت ۹ دی، شامگاه روز گذشته، با حضور مردم ولایتمدار استان بوشهر و جمعی از مسئولان در محل بلوار تشریفات میدان شهید رئیسعلی دلواری در شهر بوشهر  برگزار شد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در این مراسم، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را الگویی مناسب برای همه مسئولان کشور دانست و گفت: اگر تحول در عرصه مدیریت فرهنگی و به‌روز‌رسانی در اسناد بالادستی صورت نگیرد قطعاً به اهداف فرهنگی خود دست پیدا نخواهیم کرد و آسیب‌های جدی متحمل خواهیم شد. به همین خاطر تحول در اسناد بالادستی فرهنگی و برش‌های استانی و ایجاد سامانه هماهنگ مدیریت کارآمد و نظارت در مقوله فرهنگ انقلابی و اسلامی و ایرانی یک کار راهبردی است و باید سریع به آن پرداخته شود.

وی با تأکید بر اینکه مسائل اشتغال، علم‌آموزی و تحصیل، ازدواج و مسکن جوانان باید در اولویت کار مسئولان قرار گیرد، اظهارکرد: یکی از مهمترین عنصرهای مهم در عرصه حفظ عفاف و سلامت جامعه و خانواده مراعات حجاب است.

حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری، استاد حوزه و دانشگاه نیز در این آیین گفت: دشمنان در تحقق فتنه و دسیسه به دروغ‌پردازی و تحریف حقایق جامعه برای ناامیدی مردم می‌پردازند ولی افراد بابصیرت در مسیر اهداف دشمن حرکت نمی‌کنند، بلکه صنعت فتنه توسط مردم ولایتمدار ایران خنثی می‌شود. لذا جهاد تبیین یک تکلیف ملی و همگانی است.

وی برگزاری مراسم گرامیداشت نهم دی‌ماه، را روز نماد بصیرت مردم ایران در مقابل دشمنان عنوان کرد و افزود: افراد بصیر هیچگاه در مسیر اهداف دشمن قرار نمی‌گیرند و ارزیابی درست انجام می‌دهند و حماسه مردم در نهم دی‌ماه، نمونه‌ای بارز از ولایت‌مداری بود و همچنان که دشمن طی ۴۳ سال گذشته دسیسه‌های مختلفی را داشته ولی افراد بصیر در دام آنها گرفتار نشدند.

استاد حوزه و دانشگاه با ابراز اینکه بارها مردم فهیم و نجیب ایران اسلامی با حضور میلیونی خود، تمامی تهدیدات و فتنه‌ها را به فرصت تبدیل کرده است، تصریح کرد: توپخانه جنگ ترکیبی و نظامی به‌دست آمریکا و همدستان مستکبر این حکومت ظالم است و حکومت آل سعود خائن نیز دستش به خون شهدای مظلوم خلیج‌فارس و کشورهای منطقه رنگین شده است. این ظالمان بدانند که روزی باید بهای این حرکات تکفیری و کودک‌کشی را بدهند.

حجت‌الاسلام ماندگاری اظهار کرد: اطاعت‌پذیری و گوش به فرمان ولایت فقیه بودن مردم ایران اسلامی به اذن‌الله موجب شده که تاکنون به دستاوردهای ارزشمند علمی و جهادی و پیشرفت‌های نخبگانی و دانشگاهی در سطح ملی و بین‌المللی دست پیدا کنیم و پله‌های ترقی را پیاپی طی کنیم، هر چند تحریم‌های ظالمانه و تحریف‌ وقایع از ناحیه دشمن در اوج خودش قرار دارد.

حجت‌الاسلام والمسلین یوسف جمالی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: عدم مواضع شفاف برخی از خواص فرصت‌طلب در مقابل فتنه‌ها و اغتشاشات اخیر حکایت از گمراهی و غفلت‌زدگی این قشر قلیل دارد، که بهتر است در ابتدا به خنثی‌سازی فتنه‌ها و تفرقه‌های درون تشکیلاتی خود بپردازند قبل از اینکه گردش ایام، آنها را واژگون کند.

وی این اجتماع باشکوه را نمونه‌ای بارز از ولایت‌مداری مردم بوشهر دانست و گفت: مردم با بصیرت موضع شفاف خود را در برابر دسیسه‌های دشمنان و معاندان نظام اسلامی نشان داده‌اند.

حماسه ۹ دی

حجت‌الاسلام یوسف جمالی

گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی در بندر بوشهر

گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی در بندر بوشهر



انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha