برگزاری بیش از ۱۰۰ ویژه‌برنامه به‌مناسبت سالگرد شهید سلیمانی در گلستان
کد خبر: 4110880
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱

برگزاری بیش از ۱۰۰ ویژه‌برنامه به‌مناسبت سالگرد شهید سلیمانی در گلستان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه از سوی اداره تبلیغات اسلامی در استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام دیلمی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان امروز، 11 دی‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت بیش از 100 ویژه‌برنامه از سوی اداره تبلیغات اسلامی در استان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از شهدای برجسته تاریخ انقلاب اسلامی است که با تفکر انقلاب اسلامی و روحیه مقابله با استکبار و زورگویان پرورش یافت و هر جا که نیاز بود در میدان نبرد بدون واهمه از دشمنان حضور داشت.

حجت‌الاسلام دیلمی تصریح کرد: سردار سلیمانی ویژگی‌های بسیاری داشت که یکی از مهمترین آنها دشمن‌شناسی، بصیرت و ولایتمداری بود که این شهید والا مقام را به نماد ولایتمداری و بصیرت تبدیل کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان به‌ویژه برنامه‌های دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار دلها اشاره کرد و گفت: برگزاری ویژه‌برنامه «10 شب، 10 مسجد»، همایش «علمداران بصیرت» همراه با بزرگداشت رحلت مصباح یزدی، همایش «دختران و پسران حاج قاسم»، همایش «نسل سلیمانی»، اجتماع «فرزندان و مادران در عهد با حاج قاسم»، برگزاری مراسم یادبود «علمداران بصیرت» در همه محلات و مساجد، اجرای گروه «مقاومت در محلات»، استمرار نهضت مواسات به نیت حاج قاسم از جمله برنامه‌های این ایام در دهه بصیرت و سومین سالگرد حاج قاسم است.

وی با اشاره به برگزاری پویش «ختم قرآن» به نیت حاج قاسم و شهدای مدافع حرم، افزود: پویش «نذر خدمت»، پویش «طعام‌دهی و برپایی روضه‌های خانگی»، برگزاری «شب شعر»، برگزاری «مسابقه دلنوشته» با موضوع حاج قاسم ویژه نوجوانان، ویژه برنامه «لحظه شهادت حاج قاسم» در مساجد، برگزاری «مسابقات فرهنگی با محوریت وصیت‌نامه حاج قاسم»، «تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران»، برگزاری «مسابقه رفیقانه ویژه دختران»، برپایی موکب خدمت‌رسانی به نام «جان فدا»، تجلیل از دانش‌آموزان و پدرانی که نام آنها قاسم است از دیگر برنامه‌های این ایام توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان است.

انتهای پیام
captcha