انتصاب دبیران اولین همایش ملی کارآمدی و پایداری خانواده با رویکرد اسلامی
کد خبر: 4110882
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

انتصاب دبیران اولین همایش ملی کارآمدی و پایداری خانواده با رویکرد اسلامی

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در حکمی، دبیر اجرایی و علمی اولین همایش ملی کارآمدی و پایداری خانواده با رویکرد اسلامی را منصوب کرد.

دبیران علمی و اجرایی اولین همایش ملی کارآمدی و پایداری خانواده با رویکرد اسلامی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرسول احمدیان، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طی حکمی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد شفیعیان را به‌عنوان دبیر اجرایی و محمد ثناگویی‌زاده را به‌عنوان دبیر علمی اولین همایش «کارآمدی و پایداری خانواده با رویکرد اسلامی» منصوب کرد.

در متن این حکم، خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد شفیعیان آمده است: نظر به توانایی علمی، مدیریتی و سوابق اجرایی، به موجب این حکم، جنابعالی به‌عنوان «دبیر اجرایی اولین همایش کارآمدی و پایداری خانواده با رویکرد اسلامی» منصوب می‌شوید. بدیهی است ضمن هماهنگی با دبیر علمی همایش، اقدامات لازم برای برگزاری مطلوب این همایش را فراهم کنید.

همچنین در متن حکم خطاب به دکتر محمد ثناگویی‌زاده آمده است: نظر به سوابق ارزشمند علمی، پژوهشی و مدیریتی، به موجب این حکم، جنابعالی به‌عنوان «دبیر علمی اولین همایش کارآمدی و پایداری خانواده با رویکرد اسلامی» منصوب می‌شوید و امید است با یاری خداوند متعال، تدبیر شایسته و همکاری اعضای محترم، برگزاری مطلوب همایش در مجامع علمی فراهم شود.

یادآور می‌شود، اولین همایش ملی پایداری و کارآمدی خانواده با رویکرد اسلامی، از سوی پژوهشکده الهیات و خانواده وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در مهرماه 1402 برگزار و اطلاع‌رسانی برنامه‌های همایش، از جمله فراخوان دریافت مقالات، نشست‌ها و کارگاه‌های علمی، از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha