اختصاص ۲۲ میلیارد ریال اعتبار به موسسات قرآنی اردبیل
کد خبر: 4110930
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷

اختصاص ۲۲ میلیارد ریال اعتبار به موسسات قرآنی اردبیل

رئیس امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ۲۲ میلیارد ریال اعتبار با هدف اجرای طرح‌های فرهنگی به موسسات قرآنی استان اردبیل اختصاص می‌یابد.

طهماسبی رئیس امور تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین صابر طهماسبی، رئیس امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، دهم دی‌ماه، در نشست با مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی اردبیل با تاکید بر ضرورت اجرای طرح‌های فرهنگی در راستای ارتقای سطح آگاهی اقشار مختلف مردم، اظهار کرد: مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت باید علاوه بر آموزش مباحث قرآنی، به تبیین فرهنگ دینی در جامعه بپردازند.

وی به عناوین طرح‌های مورد نظر برای اجرا در مؤسسات قرآنی اشاره کرد و افزود: طرح‌های فرهنگی باید در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، عفاف و حجاب، مهدویت و جهاد تبیین و نیز تولید محتوا از قبیل سخنرانی، کلیپ و فیلم‌های کوتاه با موضوعات مورد نظر طراحی و اجرا شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل از اختصاص ۲۲ میلیارد ریال اعتبار به مؤسسات قرآنی استان اردبیل خبر داد و گفت: طرح‌های فرهنگی ارائه شده باید با همکاری مؤسسات و خانه‌های قرآنی در مناطق مختلف استان اردبیل اجرا شود.

حجت الاسلام طهماسبی به اعتبار اختصاص یافته به تفکیک مؤسسات استانی و شهرستانی اشاره کرد و افزود: مبلغ اختصاص یافته برای طرح‌های استانی ۵۰۰ میلیون تومان و طرح‌های شهرستانی ۲۰۰ میلیون تومان است که در مجموع از ۸ مؤسسه و خانه قرآنی استان اردبیل که طرح‌های فرهنگی برتر ارائه دهند، حمایت خواهد شد.

انتهای پیام
captcha