جمهوری اسلامی به زن هویت، زندگی و آزادی داد
کد خبر: 4111147
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان:

جمهوری اسلامی به زن هویت، زندگی و آزادی داد

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به زن هویت، ارزش و زندگی و آزادی داد، گفت: امروز در کشورمان شأن و جایگاه زنان در جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام فولادی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد فولادی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، امروز، 11 دی‌ماه، در کارگاه تعالی خانواده ویژه کنشگران مهرواره بانور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی، اظهار کرد: رویکرد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه بانوان و مهرواره بانور که امروز در سراسر کشور در حال برگزاری است، نشان از اهمیت و جایگاه بانوان و تأثیرگذاری این قشر در جامعه است.

وی تصریح کرد: امام راحل فرمودند: «بانوان در دوران انقلاب توانستند همگام با مردان این قطار انقلاب را به حرکت در آوردند». اكنون شأن و جایگاه زنان در جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و مادر نقش نخست را در سازندگی و تربیت فرزندان بر عهده دارد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: این خواسته امام راحل بود که دوست نداشتند زنان همچون گذشته مورد ظلم و آزار قرار گیرند و آنان را به صحنه‏‌هاى فعالیت کشاندند و به آنان آموختند که راه اسلام همان راه تعالى و رشد است و الگوى کامل زن را که حضرت فاطمه(س) بود به همگان شناساندند.

فولادی با بیان اینکه یكی از اهداف و برنامه‌های استكبار، فاسد كردن زنان جامعه از طریق افراد نفوذی به وسیله تهاجم فرهنگی است، عنوان کرد: اگر زنان و مادران جامعه ما از مسیر اصلی خود که همان تربیت فرزندان است غافل شوند، سرنوشت جامعه به نابودی كشیده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه زن، زندگی و آزادی در واقع شعار اسلام است، تصریح کرد: استکبار جهانی که دم از این شعار می‌زند می‌داند آن کسی که به زن هویت، ارزش و زندگی و آزادی داد نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و می‌بینیم که غرب فقط از زن به عنوان مانکن تبلیغاتی استفاده می‌کند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان با اشاره به برگزاری مهرواره بانور، یادآور شد: کنشگران فعال مسجد در این مهرواره خوش درخشیدند و بایستی از ظرفیت مردمی برای پیشبرد اهداف جامعه زنان استفاده کرد.

انتهای پیام
captcha