پایان طرح زمستانه آموزش قرآن از راه دور در امارات
کد خبر: 4111151
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳

پایان طرح زمستانه آموزش قرآن از راه دور در امارات

یازدهمین طرح زمستانه آموزش از راه دور قرآن کریم به همت مرکز خدمت به قرآن «حمید بن راشد» امارات در شهر «عجمان» این کشور پایان یافت.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری امارات(وام)، این طرح از طریق پلتفرم آموزش قرآن از راه دور «عجمان» و با مشارکت بیش از 400 دانش‌آموز دختر و پسر در سنین مختلف در مسجد «شیخ زاید» اجرا شد.

برنامه امسال این طرح متنوع و شامل آموزش معارف قرآن، دوره تجوید، دوره آموزشی برای کودکان، دوره‌های فشرده حفظ و دوره‌های متوسط حفظ قرآن بود که به حفظ کل قرآن از سوی گروهی از شرکت‌کنندگان انجامید.

مرکز حمید بن راشد النعیمی به مناسبت پایان این دوره، مراسمی را برگزار کرد و در این مراسم تلاوت قرآن اجرا شد و دانش‌آموزان برتر و کادر اداری و ناظر بر این طرح تجلیل شدند.

حسین الحمادی، مدیر اجرایی مرکز خدمت به قرآن حمید بن راشد طی سخنانی در این مراسم گفت: این طرح یکی از دستاوردهای شاخص در زمینه خدمت به قرآن در عجمان است و شیخ حمید بن راشد النعیمی، رئیس این مرکز و عضو شورای عالی عجمان و شیخ عمار بن حمید النعیمی، ولیعهد عجمان اهتمام ویژه‌ای به این برنامه‌ها دارند.

وی افزود: اهتمام مسئولان امر به این برنامه‌ها، تنوع فعالیت‌های قرآنی در عجمان را در پی داشته است و منافع این فعالیت‌ها نصیب همه شهروندان اماراتی و غیر اماراتی‌های مقیم این کشور خواهد شد.

انتهای پیام
captcha