جذابیت معنوی؛ شاخصه اصلی برنامه‌های اعتکاف امسال
کد خبر: 4111217
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیرجند مطرح کرد:

جذابیت معنوی؛ شاخصه اصلی برنامه‌های اعتکاف امسال

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیرجند گفت: برنامه‌های فرهنگی متنوع برای جذابیت بخشی به مراسم اعتکاف طی امسال دنبال می‌شود که برگزاری حلقه‌های معرفت، سخنرانی‌های بصیرتی و محفل انس با قرآن از جمله آن است.

حجت الاسلام ابوالقاسم لطفی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیرجندحجت الاسلام ابوالقاسم لطفی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیرجند در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: اعتکاف یکی از رموز رسیدن به قرب الهی به خصوص برای جوانان در عصر امروز است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری اعتکاف، افزود: اعتکاف امسال در بیش از ۳۰ مسجد بیرجند و همچنین روستاهای اطراف شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیرجند با اشاره به مدیریت بخش گسترده‌‌ای از این مراسم توسط مردم، تصریح کرد: زمان و شرایط ثبت‌نام اعلام می‌شود که پس از آن لازم است سریعا ثبت‌نام و تکمیل مشخصات صورت گیرد.

لطفی ادامه داد: مساجد دولت، توحید، امام هادی(ع)، مسجد بلال و ولیعصر(عج) مهرشهر برای اعتکاف برادران و 13 مسجد مخصوص اعتکاف خواهران درنظر گرفته شده و همه شرایط مهیای اعتکاف است.

وی یادآور شد: برنامه‌های فرهنگی متنوع برای جذابیت بخشی به مراسم اعتکاف طی امسال دنبال می‌شود که برگزاری حلقه‌های معرفت، سخنرانی‌های بصیرتی و محفل انس با قرآن از جمله آن است.

انتهای پیام
captcha