مسجدالنبی(ص) زیر باران سحرگاه + فیلم
کد خبر: 4111415
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

مسجدالنبی(ص) زیر باران سحرگاه + فیلم

سحرگاه امروز و هم‌زمان با نماز صبح مسجدالنبی(ص)، شاهد نزول رحمت الهی بود، از سویی تولیت مسجدالحرام و مسجدالنبی از انجام طرح‌های اضطراری برای مدیریت بحران ناشی از بارندگی‌های شدید خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از المناطق، مسجدالنبی سحرگاه امروز، 12 دی باران کم‌سابقه‌ای را تجربه کرد. در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافته است، نمازگزاران در حالیکه زیر چترهای خود پناه گرفته‌اند و صحن مسجد نیز مملو از آب ناشی از باران است، برای نماز به مسجد می‌روند.

دفتر تولیت مسجدالحرام و مسجدالنبی نیز هم‌زمان با این بارندگی‌ها اقدامات خود را برای خدمات‌رسانی به زائران و همچنین آماده‌سازی تأسیسات و صحن‌ها برای زائران و نمازگزاران تشدید کرده است.

این دفتر اقدام به جمع‌آوری فرش‌ها، تخلیه آب از صحن‌ها، توزیع چتر در میان نمازگزاران و همچنین استقرار تجهیزات پمپاژ و خشک‌کردن آب در صحن‌های مسجدالنبی کرد. علاوه بر این شمار زیادی از نیروهای خدماتی برای ارائه بهترین خدمات به زائران و نمازگزاران به کار گرفته ‌شده‌اند.

از سویی تولیت مسجدالحرام و مسجدالنبی از اجرای طرح‌های اضطراری برای مقابله با پیامدهای ناشی از بارندگی‌ها در مسجدالحرام خبر داد. در این طرح که با همکاری دیگر سازمان‌های دولتی صورت می‌گیرد، بیش از 200 ناظر، 4 هزار نیروی خدماتی زن و مرد و 500 دستگاه تجهیزات مختلف برای مدیریت بحران ناشی از بارندگی‌های شدید در این مسجد بکار گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha