بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت سومین سالگرد سردار سلیمانی
کد خبر: 4111517
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت سومین سالگرد سردار سلیمانی

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار رشید اسلام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، متن این بیانیه بدین شرح است: 

«بسم رب الشهدا و الصدیقین»

فرارسیدن سومین سالروز شهادت مظلومانه سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و یاران با وفای ایشان، یادآور رشادت دلیرمردان بی ادعایی است که در سایه گفتمان انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای دینی و معنوی رشد کرده و پاداش سال‌ها مجاهدت خالصانه و خداجویی خود را با شهادت در راه حضرت حق دریافت کردند.

بصیرت، ولایتمداری و عدم تردید در مواجهه با دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب، ویژگی بارز شهید سلیمانی محسوب می‌شود. در سال‌هایی که دشمنان با استناد به ابزارهای تبلیغاتی و رسانه‌ای گسترده در منطقه، هاله‌ای از ابهام و غبار در برابر افکار عمومی دنیا ایجاد کرده و در تلاش برای لاپوشانی تروریسم تکفیری ساخته و پرداخته دستان خود بودند، شهید سلیمانی و یاران ایشان با بهره‌گیری از عنایت الهی و در سایه توسل به سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به دفاع از کیان امت اسلامی پرداختند.

ایجاد انسجام و هم افزایی میان اجزا و اعضای جبهه مقاومت، رصد هوشمندانه نقشه دشمنان و اقدام به هنگام در میدان نبرد علیه تروریسم تکفیری، در سایه فرماندهی این شهید بزرگوار و مخلص رخ داد و نتیجه آن در هم شکستن نظام سلطه و رژیم اشغالگر قدس در منطقه بود.

بی‌دلیل نبود که سردمداران استکبار، انتقام موفقیت این سردار رشید اسلام در پیروزی بر داعش را در عملیاتی ناجوانمردانه در فرودگاه بغداد گرفتند.

«دشمن‌شناسی» و «ولایتمداری» دو رکن اصلی مکتب شهید سلیمانی محسوب می‌شود. بدون شک دل‌سپردگان این مکتب مقدس در سایه شناخت ماهیت و حربه‌های دشمنان و پیروی از ولایت فقیه، مسیر نورانی حاج قاسم را تا پیروزی نهایی بر باطل ادامه می‌دهند.

خون پاک و دعای شهید سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و سایر شهدای مقاومت در این مسیر بدرقه پیروان راه حق خواهد بود. ان شاء الله

انتهای پیام
captcha