سالگرد سردار؛ یادآور ایثار شهدا + فیلم
کد خبر: 4111626
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

سالگرد سردار؛ یادآور ایثار شهدا + فیلم

مدیر اداره آموزش و تربیت حشد الشعبی عراق در سخنانی در وبینار «عزت، امنیت، آزادی در مکتب شهید سلیمانی» گفت: سالگرد شهادت سردار، مناسبتی برای یادآوری شهدا یعنی همان کسانی است که خونشان برای دفاع از عقیده و دفاع از مقدسات ریخته شد.

حجت الاسلام سید حسین البخاتی، مدیر اداره آموزش و تربیت الحشد الشعبی عراق

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسین البخاتی، مدیر اداره آموزش و تربیت الحشد الشعبی عراق در وبینار «عزت، امنیت، آزادی در مکتب شهید سلیمانی» که صبح امروز، 13 دی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سرفراز شهید سلیمانی و همراه و هم‌رزم جاودان او شهید ابومهدی المهندس  در ایکنا برگزار شد، در پیامی رشادت‌های این فرماندهان مقاومت را تشریح کرد که مشروح آن در ادامه از نظر می‌گذرد:


بیشتر بخوانید:


اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

این ایام دردناک سالگرد شهادت رهبران پیروزی حاج قاسم سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و افرادی که با آنان برای رضای خدا به شهادت رسیدند، را به محضر آقا امام زمان(عج) و مراجع بزرگ و همه مؤمنان تسلیت می‌گویم.

این یک مناسبت برای یادآوری شهدا یعنی همان کسانی است که خونشان برای دفاع از عقیده و دفاع از مقدسات ریخته شد و جان خود را برای نشر ارزش‌ها و ثبات، استقرار و امنیت جوامع در برابر داعشی‌ها و تمامی توطئه‌های استکبار فدا کردند.

توطئه‌هایی که با شیوه‌های آموزشی و حمایت مادی، رسانه‌ای و با تمامی کارهایی که به تحقیر ملت‌ها و سیطره بر مقدسات منجر شد، به اجرا رسید.

آن‌ها(داعشی‌ها) تنها نام اسلام را بر خود داشتند؛ اما اسلام از آن‌ها بری است و آن‌ها از اسلام و قرآن، چیزی جز نام آن را نمی‌دانستند.

به خاطر همین توطئه‌ها حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس در صف اول مجاهدین به عنوان الگو قرار گرفتند تا همه مجاهدین و شهدا از آن‌ها پیروی کنند، شهدایی که خداوند آن‌ها را رحمت کند.

از خداوند می‌خواهیم ما را هم از رهروان آنان قرار دهد ان شاء الله تا زمان خروج قائم آل محمد(عج).

یادآور می‌شود، در این وبینار که هم‌اکنون در استودیو مبین خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در حال برگزاری است، حسن پلارک، همرزم شهید سلیمانی به صورت حضوری و زنده به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود می‌پردازد.

همچنین سخنرانی آیت‌الله سیداحمد حسینی خراسانی؛ عضو فقهای شورای نگهبان،‌ سردار رسول سنایی‌راد؛ معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، بسام ابوعبدالله؛ استاد روابط بین‌الملل دانشگاه دمشق و مدیر مرکز پژوهش‌های دمشق، یوسف الحساینه؛ عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از دیگر برنامه‌های وبینار است که به زودی بر روی خروجی ایکنا نیز قرار می‌گیرد.

این وبینار به شکل زنده از صفحه آپارات خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)‌ به آدرس https://www.aparat.com/iqnanews/live در حال پخش است.

«مکتب شهید سلیمانی و آرمان فلسطین»، «مکتب شهید سلیمانی و گفتمان مقاومت»، «مکتب شهید سلیمانی و آینده نظام سلطه»، «وفاق ملی و جذب حداکثری در اندیشه شهید سلیمانی» و «امنیت جامعه‌محور در اندیشه شهید سلیمانی» از جمله محورهای این وبینار بین‌المللی است.

انتهای پیام
captcha