سخنوران به تبیین مؤلفه‌های مکتب سردار سلیمانی بپردازند
کد خبر: 4111683
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳
مدرس حوزه و دانشگاه:

سخنوران به تبیین مؤلفه‌های مکتب سردار سلیمانی بپردازند

مدرس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مقام معظم رهبری در وصف سردار سلیمانی از واژه مکتب سلیمانی استفاده کردند، گفت: مبلغان و سخنوران باید به تبیین مؤلفه‌های مکتب سردار سلیمانی بپردازند.

حجت‌الاسلام رمضان تیموری، پژوهشگر و کارشناس مذهبی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محفل نورانی انس با قرآن ویژه بزرگداشت سومین سالگرد شهید سردار قاسم سلیمانی، شامگاه دوشنبه، ۱۲ دی‌ماه در مسجد امام هادی(ع) خرم‌آباد برگزار شد.

در این محفل قرآنی که با مشارکت گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش لرستان برگزار شد، عزت‌الله گوشه‌ای و مهدی سعادتی‌کیا از قاریان ممتاز کشوری به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداختند.

حجت‌الاسلام رمضان تیموری، مدرس حوزه و دانشگاه در این مراسم با بیان اینکه، حضور سردار سلیمانی در جبهه‌های جنگ، لرزه بر اندام دشمنان و ایادی استکبار جهانی انداخته بود، گفت: امروزه می‌بینیم که حتی دشمنان به ابهت و عظمت و تدبیر سردار سلیمانی اقرار می‌کنند.

وی با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری در وصف سردار سلیمانی از واژه مکتب سلیمانی استفاده کردند، ادامه داد: مبلغان و سخنوران باید به تبیین مؤلفه‌های مکتب سردار سلیمانی بپردازند.

تیموری تبعیت محض از ولایت و اخلاص را از ویژگی‌های مکتب سردار سلیمانی برشمرد و با بیان اینکه این سردار بزرگ اسلام، مطیع امر ولایت بود و تا لحظه شهادت از ولایت جدا نشد، گفت: سردار سلیمانی شخصیتی فراجناحی بود که هیچ وابستگی به حزب و گروه سیاسی نداشت، کمااینکه دیگر مؤلفه مکتب سردار سلیمانی، دفاع از حریم حرم‌های مطهر ائمه‌ اطهار(ع) و عتبات و عالیات بود.

انتهای پیام
captcha