پیام استاندار ایلام به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ‌
کد خبر: 4111719
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

پیام استاندار ایلام به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ‌

استاندار ایلام در پیامی که به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی صادر کرد، گفت: حضور حاج قاسم برای دوستان مایه آرامش و اقتدار و برای دشمنان مایه عذاب الهی بر سر مستکبران بود.

شهید حاج قاسم سلیمانیبه گزارش ایکنا از ایلام،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، متن پیام حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

سردار حاج قاسم سلیمانی به راستی که امروز فاتح دل‌ها و محبوب قلب‌های میلیون‌ها انسان آزاده و عاشق حریت و آزادگی است. کسی که نماد اخلاص و ایمان و پرهیزگاری بود و هرگز به قصد دیده شدن کاری را انجام نمی‌داد، امروز قلب‌هایی را که در مسیر آزادگی می‌تپند را به تسخیر خود درآورده است.

امروز محبوبیت حاج قاسم همه معادلات و مرز‌ها را در نوردیده است، او با گفتار، منش و کردار خود ضمن این‌که بنیانگذار یک مکتب پویا در عالم شده، به گنجینه ارزشمندی برای عصر حاضر و نسل‌های بعدی مبدل گشته است.

این مجاهد فی سبیل‌الله سال‌ها برای آزادی و امنیت ملت‌های آزاده جهان از چنگ استکبار جهانی و ایادی فرودست آن در منطقه، شب و روز‌های سختی را گذراند تا دنیا را از لوث داعش، تکفیری‌ها و تروریست‌ها آزاد کند.

حضور حاج قاسم برای دوستان مایه آرامش و اقتدار و برای دشمنان مایه عذاب الهی بر سر مستکبران بود. او با شهادتش به چراغ راهی روشن و فروزان برای جبهه مقاومت در سرتاسر عالم در مقابل استکبار جهانی مبدل شد.

حاج قاسم مرد میدان بود، کسی که نابودگر تروریست‌های داعشی بر این کره خاکی شد، شب هنگام و در دل تاریکی توسط شقی‌ترین افراد روی زمین ترور می‌شود و به شهادت می‌رسد تا بار دیگر رسوایی آمریکای جنایتکار نمایان شود.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران وفادارش، سومین سالگرد شهادت مظلومانه این سردار رشید و شجاع اسلام را به پیشگاه مقام معظم‌رهبری (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران اسلامی به‌ویژه مردم فهیم، انقلابی و شهید پرور استان ایلام تسلیت می‌گویم و از هم استانی‌های عزیز و ولایت‌مدار می‌خواهم با حضور خود در برنامه‌ها و مراسم گرامی‌داشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها، یاد و خاطره آن شهید والامقام و هم‌رزمان عزیزش را گرامی و زنده نگه دارند».

انتهای پیام
captcha