برپایی ۱۲ محفل قرآنی از سوی کاروان شهید سلیمانی
کد خبر: 4111732
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

برپایی ۱۲ محفل قرآنی از سوی کاروان شهید سلیمانی

مسئول اجرایی کاروان قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی از برپایی ۱۲ محفل انس با قرآن کریم و شهدا در شهر‌های مختلف در سطح کشور خبر داد.

نیک نژاد، مسئول اجرایی کاروان شهید سلیمانیحسین نیک‌نژاد، مسئول اجرایی کاروان قرآنی شهید سلیمانی در حاشیه برگزاری محفل انس با قرآن و شهدا در یزد در گفت وگو با ایکنا، گفت: این برنامه در جلساتی با نهادهایی از جمله تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و شورای عالی قرآن تشکیل و ماحصل این برنامه این شد که 12 محفل قرآنی در شهرهای مختلف برگزار شود.

وی ادامه داد: محافل قرآنی در تهران آغاز و اولین محفل در مسجد اهل بیت(ع) روستای رابُر(قنات ملک) زادگاه شهید سلیمانی آغاز شد و دومین محفل در حسینیه شهدای بیت‌الزهرا(س) کرمان رقم خورد، این کاروان در روزهای 11 و 12 دی‌ماه در اردکان و یزد حضور یافته و به اجرای برنامه پرداختند.

نیک‌نژاد افزود: کاروان قرآنی شهید سلیمانی شامگاه دوشنبه در شهر نائین حضور یافت و محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در آستان امامزاده سلطان سیدعلی(ع) این شهر برگزار شد.

مسئول اجرایی کاروان قرآنی شهید سلیمانی ادامه داد: این کاروان با حضور قاریان بین‌المللی و مجری جلسه قرآن و معارف سیما در دو مرحله برگزار می‌شود که در مرحله اول در یزد و کرمان با حضور سعید پرویزی و سیدمصطفی حسینی قاریان بین‌المللی و مهدی صفری از مجریان شبکه قرآن انجام شد و از 13 دی ماه با حضور تیم جدید متشکل از حمیدرضا احمدی‌وفا، مهدی غلام‌نژاد و احمد ابوالقاسمی قاریان بین‌المللی و مجری توانمند شبکه قرآن، مهدی صفری در محافل قرآنی شرکت می‌کند.

وی با اشاره به اجرای برنامه این کاروان از 13 الی 15 دی‌ماه در خمینی شهر، نجف آباد، مسجد جامع حاج کرامت بروجن، شهرکرد و کاشان گفت: روز پنج‌شنبه از ساعت 18 و با اجرای حمید مجیدی‌مهر در مشهد اردهال به پایان می‌رسد.

نیک‌نژاد در پایان گفت: باتوجه به اینکه در مدت زمان اندک این برنامه طرح‌ریزی و اطلاع‌رسانی شد اما شاهد استقبال خوبی از مردم هستیم و در استان یزد نیز سه محفل برگزار شد و شاهد استقبال خوب اقشار مختلف بویژه فعالان قرآنی بودیم.

انتهای پیام
captcha