تداوم راه مقاومت، مستلزم وجود دلاورمردانی چون شهید سلیمانی است
کد خبر: 4111746
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

تداوم راه مقاومت، مستلزم وجود دلاورمردانی چون شهید سلیمانی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه تداوم راه مقاومت، مستلزم وجود دلاورمردانی چون شهید سلیمانی است، گفت: حاج قاسم همواره خواهان وفاق بین مردم و انقلاب بود و صیانت و دفاع از ایران اسلامی را درگرو یکپارچگی و وحدت ملی می‌دانست.

حجت الاسلام انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر انصاری‌راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، شب گذشته، 12 دی‌ماه، در جمع خبرنگاران، سومین سالروز عروج ملکوتی سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت و اظهار کرد: سه سال از شهادت سردار دل‌ها می‌گذرد و این روزها و در آستانه سالگرد شهادت این بزرگ‌مرد ایران اسلامی رنگ و بوی ویژه‌ای به خود گرفته است.

وی افزود: شهید سلیمانی همواره خواهان وفاق بین مردم و انقلاب بود و صیانت و دفاع از ایران اسلامی را درگرو یکپارچگی و وحدت ملی می‌دانست و به‌زعم سردار طلایی، شهید سلیمانی به مردم نگاه مقطعی نداشت و مردم را به معنای واقعی کلمه در همه شرایط می‌دید و برایشان اهمیت قائل می‌شد.

انصاری‌راد با اشاره به اینکه حاج قاسم یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی بود، بیان کرد: این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد و همواره نگاهش را به افق نگاه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) دوخته بود.

وی افزود: این شهید والامقام یکی از فرماندهان برجسته و فداکار جمهوری اسلامی ایران بود و فعالیت‌ها و مجاهدت‌هایش هرگز از یاد و خاطره ملت ایران، پاک نخواهد شد. او از همان اوایل جوانی تا آخرین روزهای حیات گران‌قدر خویش، به دفاع از ارزش‌های انقلاب، قرآن و اهل بیت(ع) پرداخت. در حقیقت سردار دل‌ها یکی از چهره‌های موفق رهبری مقاومت در عرصه بین‌المللی بود و تداوم راه مقاومت، مستلزم وجود چنین دلاورمردانی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان خاطر عنوان کرد: شهید سلیمانی در خداباوری و خدامحوری به یکی از بالاترین سطوح معرفت دست پیدا کرده بود، یعنی خداباوری و خدامحوری نه در کلام و گفتارش بلکه در تمام زوایای اندیشه و گفتار و رفتارش مشهود بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان با بیان اینکه شهید سلیمانی از خالص‌ترین افراد جامعه بود، یادآور شد: خداوند متعال بهترین مصلحت و سرنوشت را برای این شهید والامقام رقم زد و او شهید شد و به یاران و هم‌رزمان شهیدش پیوست.

انتهای پیام
captcha