برگزاری نخستین دوره ارتقای سطح قاریان قرآن در شرکت ملی گاز
کد خبر: 4111762
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
طه کبیری خبر داد:

برگزاری نخستین دوره ارتقای سطح قاریان قرآن در شرکت ملی گاز

رئیس دارالقرآن شرکت ملی گاز ایران گفت: اولین دوره ارتقای سطح تلاوت، حفظ و مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه با هدف بسط فعالیت‌های آموزشی و ترویج عدالت آموزشی برای کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز برگزار می‌شود.

طه کبیری، دبیر شورای فرهنگی و رئیس دارالقرآن شرکت ملی گاز ایران، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری دوره ارتقای سطح تلاوت، حفظ و مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه اظهار کرد: دارالقرآن شرکت ملی گاز ایران با هدف بسط فعالیت‌های آموزشی و ترویج عدالت آموزشی و در اختیار قرار دادن فرصت‌های برابر آموزشی در عرصه قرآن برای همه همکاران، کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز ایران اقدام به برگزاری اولین دوره ارتقای سطح تلاوت، حفظ و مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه کرده است.

وی با بیان اینکه این دوره بین تمامی افرادی برگزار می‌شود که سال گذشته به مرحله سراسری مسابقات قرآن شرکت ملی گاز راه پیدا کردند، افزود: تعداد ۳۰۰ نفر از این عزیزان از امروز به مدت حدود یک و نیم ماه در ۱۰ جلسه یک و نیم ساعته با حضور اساتید برتر به بحث ارتقا و آموزش قرآن خود می‌پردازند.

دبیر شورای فرهنگی و رئیس دارالقرآن شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: در این دوره اساتیدی همچون سعید پرویزی در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل آقایان، جواد دلفانی در رشته حفظ قرآن آقایان و حجت‌الاسلام ‌والمسلمین حسین افتخاریان در رشته مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه به آموزش می‌پردازند. همچنین در بخش بانوان خانم کاتب در رشته تلاوت تحقیق و ترتیل، خانم جهانگیرپور در رشته حفظ از وجودشان بهره‌مند خواهیم شد.

کبیری افزود: در ادامه این برنامه و طی این دوره، قرآنیان ما در کل کشور آماده شرکت در بیست‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن ویژه فرزندان، همسران و کارکنان کل شرکت‌های ملی گاز در مرحله مقدماتی می‌شوند.

وی اظهار کرد: روند این مسابقات در دهه دوم بهمن‌ماه و تا پایان دهه مبارک فجر ادامه خواهد داشت و در بهار سال ۱۴۰۲ بخش فینال این مسابقات با حضور منتخبان بخش مقدماتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha