حمایت از ولایت فقیه دغدغه اصلی شهید سلیمانی بود
کد خبر: 4111772
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
مدیر اندیشکده راهبردی سعداء:

حمایت از ولایت فقیه دغدغه اصلی شهید سلیمانی بود

مدیر اندیشکده راهبردی سعداء گفت: دغدغه اصلی شهید سلیمانی حمایت از ولایت فقیه بود، چراکه در وصیت‌نامه‌شان همواره به ولایت سفارش کرده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین راجی، مدیر اندیشکده راهبردی سعداءبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین راجی، مدیر اندیشکده راهبردی سعداء، شب گذشته، 12 دی‌ماه در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه اصلی سردار شهید سلیمانی حمایت از ولایت فقیه بود که در وصیت‌نامه خود بارها به این موضوع اشاره کرده است.

وی قدرت نظامی، امنیت داخلی، تأثیرگذاری در کشورها، علم، اقتصاد، فرهنگ و جمعیت و نیروی انسانی را از مؤلفه‌های اقتدار اعلام کرد و گفت: در قدرت نظامی، امنیت داخلی و تأثیرگذاری و علم که زیر نظر ولی فقیه است، قدرتمند هستیم و در سه مورد بعد که زیر نظر دولت‌هاست، ضعیف عمل کرده‌ایم؛ بسیاری تلاش کردند که رابطه بین مقام معظم رهبری و سردار شهید سلیمانی را از بین ببرند، اما ولایتمداری او مانع از انجام این کار شد. شهید سلیمانی در سخنی گفت: «اگر مسئولان به حرف‌های مقام معظم رهبری عمل می‌کردند، هیچ مشکلی در کشور نداشتیم.»

مدیر اندیشکده راهبردی سعداء خطاب به شرکت‌کنندگان در این مراسم بیان کرد: امروز وظیفه اصلی شما جهادگران این است که از ولایت فقیه حمایت کنید؛ دشمن با بهره‌گیری از همه توان خود درصدد است که به ولایت فقیه ضربه بزند، چراکه همه آن‌ها فهمیده‌اند که همه برکات کشور به برکت ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه بودجه نظامی آمریکا 800 میلیارد دلار است، ادامه داد: رویارویی مستقیم آمریکا با ایران در سال 2022 در جریان رزمایش آمریکا با 250 میلیون دلار هزینه اتفاق افتاد و بعد از انجام این رزمایش نتیجه‌اش محرمانه اعلام شد، اما یکی از تئورسین‌های غربی در همان زمان اعلام کرد که ایران در جنگ با آمریکا روزانه حداقل 20 هزار آمریکایی را خواهد کشت و جنگ سه روزه با پیروزی ایران تمام خواهد شد.

مدیر اندیشکده راهبردی سعداء با اشاره به اینکه بعد از 11 سپتامبر بوش اعلام کرد که به هفت کشور حمله می‌کنیم که ایران یکی از آنهاست، افزود: در رزمایش مورد نظر، آمریکا این هدف خود را عملی کرد.

وی با بیان اینکه با قدرت نظامی که امروز داریم اگر بین ایران و آمریکا جنگ شود، نه تنها آمریکا بلکه رژیم صهیونیستی و کشورهای حامی آمریکا از بین خواهند رفت و آمریکا روانه زباله‌دان تاریخ خواهد شد، تصریح کرد: ایران 40 سال پیش ناامن‌ترین کشور روی کره زمین بود و امروز جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین کشور است.

به گفته راجی 25 سال پیش ایران جزو 50 کشور جهان در تولید علم بود و امروز جزو 15 کشور دنیا در این خصوص است، اما از نظر اقتصادی وضعیت خوبی نداریم.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی از مشکلات دفاع مقدس سخت‌تر نیست، گفت: در خصوص جمعیت از حد بحران هم عبور کرده‌ایم؛ اقدامات جمهوری اسلامی با 40 سال پیش قابل مقایسه نیست.

این استاد حوزه با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم کارآمد است و اقدامات بسیاری انجام داده، تصریح کرد: دغدغه اصلی شهید سلیمانی حمایت از ولایت فقیه بود و در وصیت‌نامه‌اش همواره به ولایت سفارش کرده است. اگر پیرو مکتب حاج قاسم باشیم، شک نکنید که روزهای بسیار روشنی در مقابل این ملت است.

انتهای پیام
captcha