دشمنی دشمنان با ملت ایران تمام نشده است
کد خبر: 4111889
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲

دشمنی دشمنان با ملت ایران تمام نشده است

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: دشمنی دشمنان با ملت ایران تمام نشده و مدام در حال تجهیز کردن خود برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است. باید هوشیار باشیم و حواسمان به توطئه‌های آنان باشیم.

امام جمعه زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان پیش از ظهر امروز ۱۳ دی در ویژه برنامه گرامیداشت سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی که به همت بسیج کارگری در کارخانه کالسیمین با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، با بیان اینکه باید با سنگر جهاد مقابل دشمن ایستادگی کنیم، اظهار کرد: امروزه مهم‌ترین سنگر جهاد «تولید» است و نباید چراغ تولید خاموش شودِ اصلی‌ترین راه مقابله برای بی‌تاثیر کردن تحریم‌ها، جهش تولید و حمایت از تولید است.

وی با بیان اینکه دشمن با این هدف صدام حسین ملعون را تحریک کرد که به ایران حمله کند، تصریح کرد: با هدف تجزیه‌طلبی به ایران حمله کردند و جنگ جهانی سوم در حمله عراق به ایران شکل گرفت‌؛ در زمان جنگ از ۱۷ کشور اسیر داشتیم.

نماینده عالی دولت در استان زنجان ادامه داد: دشمنی دشمنان با ما تمام نشده و مدام در حال تجهیز کردن خود برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است. باید هوشیار باشیم و حواس‌مان به توطئه‌های آنان باشد.

وی در ادامه به فتنه اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: این فتنه با همکاری رژیم جعلی اسرائیل و عربستان و چند کشور دیگر شکل گرفت‌. این کشورها با پول‌های خودشان جمعیتی را در برلین جمع کردند؛ جالب است بدانید ۱۷ پرچم تجزیه‌طلب بالا رفت‌ و فقط یک پرچم هم‌رنگ ایران بود آن هم با لوگوی شیر و خورشید.

خاتمی‌ افزود: این تجزیه‌طلبی‌ها ریشه ۴۵ ساله دارد. سال ۵۶ به محمدرضا پهلوی یاد دادند که بگوید اگر شاه در ایران نباشد، ایران تبدیل به ایرانستان می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان به شهادت شهید سلیمانی در دی‌ماه سال ۹۸ زد و تصریح کرد: سیاست‌مداران خارجی اذعان کردند که در ترور شهید سلیمانی حماقت کردیم. عین‌الاسد را زدیم و صدای‌شان درنیامد. چون نمی‌توانست دربیاد.

وی تاکید کرد: شهید سلیمانی بزرگ شد و بزرگ‌تر خواهد شد و راه مکتب شهید سلیمانی ادامه دارد؛ شهید سلیمانی شهید نظامی محبوب در دنیا است و خوشبختانه صداوسیما و رسانه‌ها در سه سال اخیر زوایای پنهان این شهید را آشکار کرد.

انتهای پیام
captcha