محفل انس با قرآن در زاهدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4111921
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

محفل انس با قرآن در زاهدان برگزار می‌شود

به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت سردار دل‌ها محفل انس با قرآن امروز، 13 دی‌ماه برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآن کریم در زاهدان برگزار می‌شودمهدی علی‌محمدی، مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادبود شهید و خادم القرآن حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد شهرکی محفل انس با قرآن کریم در زاهدان برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: این مراسم با همکاری اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، شهرداری زاهدان، مجمع قرآنی شباب‌القراء و مسجد مولای‌متقیان (ع) زاهدان، اوقاف و امور خیریه مرکز استان و معاونت فرهنگی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، امروز،۱۳ دی‌ماه پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد مولای‌متقیان(ع) واقع در بولوار جمهوری زاهدان برگزار خواهد شد.
 
مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین باقربیک‌تبریزی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و با حضور قاری ممتاز جهان اسلام، حاج حامد علیزاده و تلاوت قاری جوان ممتاز استان محمد مهدی فکری و اجرای گروه تواشیح و هم‌خوانی غدیر برگزار می‌شود.
 
علی‌محمدی با اشاره به اینکه این محفل، از جمله برنامه‌های پیشنهادی کمیته قرآنی ستاد بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی استان بوده است، از تمامی مردم شیعه و سنی دعوت کرد تا در این مراسم معنوی شرکت کنند.
انتهای پیام
captcha