برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی در شهرکرد و بروجن
کد خبر: 4112136
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی

برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی در شهرکرد و بروجن

محافل انس با قرآن کریم به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، امروز چهاشنبه چهاردهم دی‌ماه با حضور قاریان بین‌المللی در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(ع) شهرکرد و مسجد جامع حاج‌کرامت بروجن برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، اعزام کاروان قرآنی شهید سلیمانی به شهر‌های مختلف، جهت اجرای محافل انس با قرآن و شهدا و کارگاه تخصصی تلاوت یکی از برنامه‌هایی است که به‌مناسبت بزرگداشت سومین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به همّت جامعه قرآنی کشور در حال برگزاری است.

همزمان با سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، محافل انس با قرآن امروز چهارشنبه چهاردهم دی‌ماه با حضور قاریان بین‌المللی در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(ع) شهرکرد و مسجد جامع حاج کرامت بروجن برگزار می‌شود.

این محفل با حضور چهره‌های قرآنی و قاریان مطرح بین‌المللی کشور مانند احمد ابوالقاسمی، حمیدرضا احمدی‌وفا و مهدی غلام‌نژاد با اجرای هادی صلح‌جو همراه است.

یادآور می‌شود این کاروان روز گذشته سه‌شنبه ۱۳ دی‌ماه با حضور در شهرستان نائین استان اصفهان در آستان مقدس امامزاده سلطان سیدعلی(ع) و بعد از آن در دارالقرآن اهل بیت(ع) خمینی‌شهر  و همچنین با حضور در یادمان شهدای نجف‌آباد و شهید محسن حججی به اجرای برنامه پرداخت.

اعزام قاریان ممتاز به کشور‌های محور مقاومت و پروژه پژوهشی با موضوع تبیین ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی از منظر قرآن (با رویکرد عمومی)، راهکار‌های الگوسازی از شخصیت ارزشی و قرآنی سردار سلیمانی در سطح ملی و بین‌المللی ازجمله برنامه‌های شاخص جامعه قرآنی کشور در ایام سومین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی است.

برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی در شهرکرد وبروجن

انتهای پیام
captcha