شهید سلیمانی الگوی بصیرت است
کد خبر: 4112335
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸

شهید سلیمانی الگوی بصیرت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: شهید سلیمانی نماد بصیرت بودند که برای بصیرت‌افزایی در سطح جامعه و دانشگاه‌ها باید سیره این شهید بزرگوار را در دستور کار قرار دهیم.

احمد حاجی‌زاده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، احمد حاجی‌زاده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در جلسه هماهنگی برنامه‌های سالگرد شهادت سردار سلیمانی، با اشاره به اینکه حاج قاسم نماد ولایت‌مداری بودند، اظهار کرد: ایشان استوره بی‌بدیل عرصه ایثار و شهادت بوده‌اند.

وی با بیان بخشی از وصیت‌نامه سردار سلیمانی، بیان کرد: ایشان تاکید داشتند از اصول حمایت کنید و اصول یعنی ولایت فقیه و مقام معظم رهبری را جان خود بدانید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به اینکه امروز دشمن تمام توان خود را برای ضربه زدن به ولایت فقیه به کار گرفته است، بیان کرد: اگر از سیره حاج قاسم استفاده کنیم قطعا دشمن را شکست خواهیم داد همان‌طور ایشان در زمان حیات خود همواره دشمن را به زانو درآورده بود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی برای مدیران یک اسوه است، تصریح کرد: سیره شهید سلیمانی درس‌های بسیاری دارد که باید آن‌ها را یاد بگیریم.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه همه در برابر شهدا با احترام برخورد می‌کنند، گفت: باید در عرصه‌های مختلف از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی نماد بصیرت بودند، یادآور شد: برای بصیرت افزایی در سطح جامعه و دانشگاه‌ها باید سیره این شهید بزرگوار را در دستور کار قرار دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به اینکه باید فعالیت‌های کنگره شهدای استان قم ادامه داشته باشد، بیان کرد: جنگ فرهنگی دشمن همچنان ادامه دارد و ما نباید از فعالیت‌هایی ازجمله برگزاری یادواره‌های شهدا کوتاهی کنیم.

وی با بیان اینکه در ایام سالگرد شهید سلیمانی باید فضاسازی مناسبی در سطح شهر انجام شود، ابراز کرد: باید به گونه‌ای فعالیت کنیم که نتایج آن در کف جامعه قابل مشاهده باشد.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه نباید از شهید شهروز مظفری‌نیا نیز غفلت کنیم، اظهار کرد: ایشان افتخار قم هستند که در کنار سردار سلیمانی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام
captcha