ملت ایران پایبندی خود به انقلاب و مکتب شهید سلیمانی را ثابت کردند
کد خبر: 4112385
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

ملت ایران پایبندی خود به انقلاب و مکتب شهید سلیمانی را ثابت کردند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت بزرگ ایران ذیل تمثال شهید سلیمانی در تمام شهرها و روستاهای کشور پایبندی و دلبستگی خود را به انقلاب اسلامی، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و به مکتب سردار سلیمانی نشان دادند.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز، ۱۵ دی‌ماه در گردهمایی اصحاب علم، فرهنگ و هنر در مصلی کرمان اظهار کرد: سومین سالگرد فرزند ملت ایران در حالی برگزار می‌شود که ملت بزرگ ایران ذیل تمثال این شهید در تمام شهرها و روستاهای کشور پایبندی و دلبستگی خود را به انقلاب اسلامی، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و به مکتب شهید سلیمانی نشان دادند.

وی با بیان اینکه باید به چنین ملت وفادار و فهیمی تعظیم کرد و قدردان ایشان بود، افزود: مردم در تشییع شهید سلیمانی افتخار آفریدند. گروهی تصور می‌کردند با سپری شدن زمان، شور و علاقه مردم کمتر شود اما حضور مردم نشان داد روند عشق و علاقه مردم به شهید سلیمانی و راه شهدا رو به اعتلا است.

سردار سلیمانی با اشاره به برنامه‌های متعدد در گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی و بیان اینکه این عشق و علاقه ساده نیست و باید مورد بررسی دقیق قرار بگیرد، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی عصر جدیدی در علم و فرهنگ و هنر است اما دشمن با روش‌های مختلف تلاش کرد تا تجلیات علمی، فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی را کُند و یا متوقف کند.

وی تصریح کرد: مکتب سلیمانی یک مکتب فرهنگی، هنری و علمی است و در درجه اول مزین به یک فرهنگ متعالی و انسان‌ساز است و از این منظر شهید سلیمانی را یک مصلح جهانی می‌شناسیم. شخصیت جهادی شهید سلیمانی بیشتر شناخته شده است اما وجوه متعالی شخصیت ایشان در درجه اول فرهنگی، اجتماعی، علمی و هنری است اما به‌دلیل ضرورت مقابله با دشمنان، این شخصیت تمام توانایی خود را برای مقابله با دشمن گذاشت.

سردار سلیمانی با بیان اینکه امروز بشیریت منتظر است تا پس از ۳۰۰ سال گرفتاری در چنگال غرب وارد دوره جدیدی شود و این دوره و نظم جهانی نوین در حال شکل‌گیری است، گفت: این دوره با پیروزی انقلاب آغاز شده و در گام دوم انقلاب اسلامی با هدایت ولایت فقیه ایران تبدیل به قدرت برتر منطقه تبدیل شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: مکتب مقاومت فقط مقابله در برابر دشمن و انحلال لشکر سیاهی داعش نیست بلکه کاشتن نهالی در جهان اسلام بود که امروز ریشه دوانده و به شجره‌ای مستحکم تبدیل شده است.

وی با اشاره به موفقیت مکتب اسلام و مقاومت در سوریه، لبنان، یمن و غزه در برابر ائتلافات سعودی غربی، گفت: پیروزی مکتب شهید سلیمانی در جبهه مقاومت سرآغاز تحولاتی خواهد بود و در آینده نزدیک پیامدهای آن را مشاهده خواهیم کرد که مهمترین آن نابودی رژیم غاصب و کودک‌کش رژیم صهیونیستی است.

سردار سلیمانی با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی به‌عنوان مصلح جهانی یک الگو است، تصریح کرد: ملت بزرگ و تاریخ‌ساز ایران در بیانیه گام دوم انقلاب برای عبور از پیج تاریخی راهی را انتخاب کرده که عنوان آن مکتب است و مردم را گروه نمی‌کند بلکه مردم را به‌عنوان یک پیکره منسجم و مبنای اصلی حرکت قلمداد می‌کند.

وی ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند تا حرکت ملت ایران را متوقف کنند که در چند ماه اخیر شاهد آن بودیم که می‌خواستند با ایجاد اختلاف مردم را وادار به تسلیم کنند اما حضور مردم در ایام فاطمیه و سالگرد شهادت شهید سلیمانی پایبندی ملت ایران و ثبات قدم آنها در راه انقلاب و شهدا را ثابت کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با بیان اینکه شهید سلیمانی برای صلح و آزادی ملت‌های مسلمان و آزادی خواهان جهان جنگید گفت: باید در ابعاد سیاسی، اجتماعی، امنیتی، دفاعی، فرهنگی، هنری و... در خصوص مکتب شهید سلیمانی نظریه پردازی شود. ملت ایران در آغاز راه قرار دارد و دشمن به انتهای مسیر رسیده است. باید وضعیت و لایه‌های زیرین این وضعیت دشمن برای مردم تشریح شود و در این صورت روند اضمحلال آنها سرعت خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha