مسابقات تیراندازی گرامیداشت سردار شهید سلیمانی در رشت برگزار می‌شود
کد خبر: 4112462
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹

مسابقات تیراندازی گرامیداشت سردار شهید سلیمانی در رشت برگزار می‌شود

رئیس هیأت تیراندازی تربیت بدنی سپاه قدس گیلان از برگزاری مسابقات تیراندازی ویژه گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در رده بانوان و آقایان خبر داد. 

مسابقات تیراندازی گرامیداشت سردار سلیمانی

محمدصادق زارع، رئیس هیأت تیراندازی تربیت بدنی سپاه قدس گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، اظهار کرد: هیأت تیراندازی تربیت بدنی سپاه قدس گیلان در نظر دارد به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اقدام به برگزاری مسابقات تیراندازی نماید. 

وی افزود: این مسابقات ویژه بانوان و آقایان در رشته‌های تفنگ و تپانچه 10 متر ورزشی در سالن تیراندازی شهید یونس پورمحمودی رشت برگزار می‌شود لذا کلیه ورزشکاران و علاقمندان ورزش تیراندازی تا پایان ساعت اداری روز سه‌شنبه، 20 دی‌ماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام و شرکت در مسابقات اقدام نمایند.

زارع با بیان اینکه زمان برگزاری مسابقات مطابق برنامه‌ریزی، متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود، گفت: ثبت‌نام و شرکت برای عموم آزاد است. مسابقات بر اساس قوانین ISSF و به صورت انفرادی در دو رشته تفنگ و تپانچه 10 متر بادی برگزار می‌شود، ورزشکاران و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با حامد فرح‌آور(09118331622) تماس حاصل نمایند.

رئیس هیأت تیراندازی تربیت بدنی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه به نفرات اول تا سوم این مسابقات حکم قهرمانی و هدایای نقدی به رسم یادبود اهدا می‌شود، گفت: در هر رشته به صورت مجزا به نفر اول تا سوم به ترتیب مبلغ دو میلیون و 500 هزار ریال، یک‌میلیون و 500 هزار ریال و یک میلیون ریال جوایز اهدا می‌‌شود؛ همچنین در صورت کسب رکورد تعیین شده در هر رشته، جایزه ویژه به مبلغ 10 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha