شهید سلیمانی، ایدئولوژی جبهه غرب را فرو ریخت
کد خبر: 4112487
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸

شهید سلیمانی، ایدئولوژی جبهه غرب را فرو ریخت

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش با اشاره به اینکه حاج قاسم یک شخصیت فراملی بود، افزود: این شهید کاری کرد که ایدئولوژی جبهه غرب و آمریکا فرو ریخت.

گرامیداشت شهید سلیمانی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از دانشگاه تفرش، حجت‌الاسلام ابراهیم باقرزاده، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش، در سومین مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی، با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی در میدان عمل همیشه پیشقراول خدمت به انسان‌ها بود، به حدیثی از امام صادق (ع) در خصوص سه شاخصه مهم انسان‌های محبوب اشاره کرد و گفت: دینداری، بخشش، تواضع و فروتنی سه ویژگی انسان‌های محبوب است که سردار هر سه ویژگی را داشت و بالاترین سرمایه خود که جان عزیزش بود را در راه خدا تقدیم کرد.

وی اضافه کرد: حاج قاسم  یک شخصیت فراملی بود که تمام معادلات و ایدئولوژی‌های غرب و امریکا را در منطقه باطل کرد و اجازه نداد به خاک و ناموس ملت ایران خدشه و گزندی وارد شود.

باقرزاده با بیان این که حاج قاسم سلیمانی کاری کرد که ایدئولوژی جبهه غرب و آمریکا فرو ریخت، گفت: این امر بیانگر این امرست که خطای آمریکایی‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند و به قول حضرت آقا یکی بزنند 10 تا خواهند خورد  که اقدام بخاطر شکل گرفتن جبهه مقاومت در منطقه است.

وی تصریح کرد: انتقام سخت همان خروج ایدئولوژی آمریکا از منطقه خواهد بود.خوش‌بینی مردم منطقه نسبت به امریکا باید از بین برود آن وقت فروپاشی و خروج آمریکا از منطقه قطعی خواهد بود.

یادآور می‌شود، گلباران و ادای احترام دانشگاهیان و دانشجویان این دانشگاه به مقام شهدای گمنام از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha