لزوم تسهیل‌گری دستگاه‌های عضو ستاد در امر ازدواج دانشجویی
کد خبر: 4112859
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
در اولین جلسه ستاد ازدواج دانشگاهیان مصوب شد؛

لزوم تسهیل‌گری دستگاه‌های عضو ستاد در امر ازدواج دانشجویی

مصوبات اولین جلسه ستاد ازدواج دانشگاهیان توسط اعضای این ستاد مورد بررسی و تصویب قرار گرفت و اعضای جدید این ستاد نیز در این جلسه منصوب شدند.

به گزارش ایکنا، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، اولین جلسه ستاد ازدواج دانشگاهیان به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و رئیس ستاد ازدواج دانشگاهیان برگزار شد.

مصوبات این جلسه توسط حجت‌الاسلام مهدی فاطمی‌پور، معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها قرائت شد و به تصویب رسید.

حضور یک نماینده تام‌الاختیار از سوی دستگاه‌های عضو ستاد برای شرکت در جلسات تعیین مصوبات و آماده کردن مصوبات برای رای‌گیری و تصویب نهایی تسهیل‌گری دستگاه‌های عضو ستاد برای ازدواج دانشجویی از مصوبات این جلسه بود.

همچنین مصوب شد دستگاه‌های عضو ستاد ازدواج دانشگاهیان برنامه‌های خود را تا ۱۵ بهمن سال جاری به دبیرخانه ستاد مذکور ارسال کنند و سند ازدواج دانشگاهیان به زیر مجموعه‌های دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شود.

آقایان قناعتی و آقامیری با رأی اعضا برای عضویت حقیقی در این ستاد انتخاب شدند.

آقای امیرحسین بانکی‌پور، رئیس کمیسیون مشترک طرح جمعیت و آقای مسجدی از جامعه خیرین به عنوان عضو جدید به این ستاد پیوستند.

اعضای جلسه نخست ستاد ازدواج دانشگاهیان درباره عضویت این افراد تصمیم‌گیری کردند.

ستاد ازدواج دانشگاهیان ۲۶ عضو از دستگاه‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت کشور، وزارت ورزش و جوانان، دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی، سازمان صداوسیما، سازمان بسیج مستضعفین، کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه، مدیریت حوزه‌های علمیه، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، بنیاد مستضعفان، شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده، شهرداری تهران، آستان قدس رضوی، وزارت راه و شهرسازی، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، ستاد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دارد.

انتهای پیام
captcha