ضرورت تسهیل شرایط حضور مربیان و متربیان در مسجد مقدس جمکران
کد خبر: 4112923
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴

ضرورت تسهیل شرایط حضور مربیان و متربیان در مسجد مقدس جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران خواستار تسهیل شرایط حضور معلمان و دانش‌آموزان نه تنها استان قم بلکه تمام کشور در مسجد مقدس جمکران شد.

حجت‌الاسلام مهدی حسین‌آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکرانبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی جمکران، حجت‌الاسلام مهدی حسین‌آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران، در همایش عهدجانان فرهنگیان استان قم که در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: قداست مسجد مقدس جمکران ذاتی و به خودی خود دارای نقش تربیتی و هدایتگری است، لذا این فرصت را مغتنم بشمارید و شرایط حضور تمام معلمان و دانش‌آموزان را در این مکان مقدس فراهم آورید.

وی با بیان اینکه این مسجد سالانه بیش از ۲۰ میلیون نمازگزار و مجاور را میزبانی می‌کند، افزود: این مسجد دارای شأن و جایگاه رفیعی است و بیشترین ذکر شریف «ایاک نعبد و ایاک نستعین» در این مکان مقدس زمزمه می‌شود، لذا از معنویت بالایی برخوردار است.

حجت‌الاسلام حسین‌آبادی ادامه داد: محوری‌ترین موضوعی که در برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در نظر گرفته‌شده است بحث اجتماع و همدلی قلب‌ها با محوریت امام زمان‌(عج) است. در راستای همین امر برای جامعه هدف‌های مختلف، برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته‌شده است. لذا این آمادگی برای میزبانی از اجتماعات اقشار مختلف جامعه را در مسجد مقدس جمکران داریم.

انتهای پیام
captcha