اجلاسیه پایانی سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد
کد خبر: 4113022
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

اجلاسیه پایانی سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد

اجلاسیه پایانی سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان برگزار و کتاب «نظام فکری و تربیتی حاج قاسم» رونمایی شد.

اجلاسیه پایانی سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

به گزارش ایکنا از کرمان، اجلاسیه پایانی سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور خانواده شهیدان سلیمانی و پورجعفری، مقامات کشوری و لشکری، مسئولان استان کرمان، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و جمعی از مردم امروز، ۱۸ دی‌ماه در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان برگزار و کتاب «نظام فکری و تربیتی حاج قاسم» رونمایی شد.

رحمان جلالی، معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استان کرمان در این مراسم با بیان اینکه یک دغدغه جدی در شورای سیاست‌گذاری ستاد وجود داشت و آن نبود مجموعه‌ای به‌عنوان سند بالادستی برای تولید کارهای تربیتی و روایی در خصوص شهید سلیمانی بود، افزود: تصمیم گرفتیم برای اینکه این سند شکل بگیرد کتاب «نظام فکری و تربیتی حاج قاسم» را رونمایی کنیم.

وی ادامه داد: به تدبیر بنیاد شهید سلیمانی در تهران یک بسته سیاستی ۶ محوره به استان ابلاغ که بند دوم آن تبیین مکتب با مأموریت جهاد تبیین بود که بر مبنای این ضرورت‌ها بنابر این شد که کار تئوریزه شود.برای تدوین این مجموعه از دو منبع بهره‌ گرفتیم. ۱۰۷ مؤلفه تربیتی احصا و به تأیید مقام معظم رهبری رسید و در هفت محور هفتگانه بر اساس، آیات، روایات و متون اسلامی دسته‌بندی شد.

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استان کرمان با تأکید بر اینکه مؤلفه غیرت به‌عنوان مؤلفه اصلی در این مجموعه انتخاب شد، گفت: رونمایی این کتاب به زبان لاتین نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha