آغاز بیست‌وسومین دوره مسابقات قرآن بنت مکتوم در امارات
کد خبر: 4113028
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸

آغاز بیست‌وسومین دوره مسابقات قرآن بنت مکتوم در امارات

بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امارات موسوم به شیخه هند بنت مکتوم صبح دیروز، 17 دی با حضور رئیس کمیته برگزاری جایزه بین‌المللی قرآن کریم دبی و اعضای کمیته داوری آغاز شد.

به گزارش ایکنا به نقل از الخلیج، بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم شیخه هند بنت مکتوم صبح دیروز و با حضور رئیس کمیته برگزاری جایزه بین‌المللی قرآن کریم دبی و اعضای کمیته داوری آغاز شد. این مسابقات برای مردان در مقر جایزه بین‌المللی قرآن کریم دبی در منطقه ممرز و برای زنان در محل انجمن بیداری زنان برگزار شد.

شیخ ابراهیم جاسم المنصوری، رئیس کمیته داوری در سخنرانی افتتاحیه، ضمن تمجید از سطح بالای این دوره از مسابقات، از توجه مقامات و مسئولان امارت دبی به مسابقات قرآن تقدیر و تشکر کرد.

در نخستین روز از این مسابقات 7 شرکت‌کننده مرد از میان برگزیدگان اداره کل امور اسلامی و اوقاف دبی و همچنین 9 شرکت‌کننده زن نیز از میان برگزیدگان این اداره شرکت داشتند.

مسابقات قرآن کریم شیخه هند بنت مکتوم یکی از مهم‌ترین شاخه‌های مسابقات قرآنی است که توسط جایزه قرآن کریم دبی در هر سال برگزار می‌شود. این مسابقه با هدف قدردانی از حافظان قرآن کریم به‌ویژه بانوان حافظ برگزار می‌شود و مورد توجه ویژه از سوی خاندان سلطنتی حاکم بر دبی به‌ویژه شیخه هند بنت مکتوم، همسر  شیخ محمد بن راشد آل مکتوم امیر و حاکم دبی قرار دارد.  

انتهای پیام
captcha