برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز ارومیه
کد خبر: 4113184
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵

برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز ارومیه

یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز ارومیه(فرزندان حاج قاسم) با حضور جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار شد.

رحیم طالبی جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز ارومیه(فرزندان حاج قاسم) ۱۸ دی با حضور سردار طالب رحیمی، جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در این یادواره اظهار کرد: دانش‌آموزان به‌ویژه نوجوانان لازم است به موضوع عدالت‌محوری و معنویت مطرح در مبانی دینی و آموزه‌های اسلامی توجه خاصی داشته باشند.

سردار پاسدار طالب رحیمی افزود: اگر می‌خواهید در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شوید باید عدالت را در وجود خودتان نهادینه کنید که نهج‌البلاغه دایره‌المعارف کاملی در این زمینه است.

وی با بیان اینکه باید دانش‌آموزان با نحوه حکومت امیرالمومنین(ع) آشنا شوند، ادامه داد: دانش‌آموزان برای اینکه بتوانند مسئولان خوبی شوند، لازم است بارها کتاب ایشان را مرور کنند.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه مستکبران نمی‌خواهند تفکر حسین فهمیده‌ها و شهادت‌طلبی تکثیر و گسترش یابد، گفت: سند ۲۰۳۰ قرار بود روح معنویت را از تمام مسلمانان خاورمیانه سلب کند چرا که روح معنویت تقویت کننده روحیه شهادت‌طلبی است و دشمنان از اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت می‌ترسند.

وی تاکید کرد: دشمنان ایران اسلامی بسیار مجهزتر از نظر تجهیزات نظامی هستند ولی اینان به‌ویژه آمریکا از جایگاه عظیم امام حسین(ع) و تفکر حاج قاسم در میان مردم کشورمان در هراس هستند.

سردار رحیمی با بیان اینکه سردار سلیمانی فردی مخلص و ولایت‌مدار بود، تصریح کرد: برای تعریف وی باید او را شناخت و به قول رهبر انقلاب نباید او را با برخی تعاریف برای مردم دست نیافتنی کرد.

وی یادآور شد: ایشان سردار دل‌ها شد چون به دنبال مقام و پست نرفت و وقتی روی خاک بود نهایت استفاده را از بندگی خودش کرد تا وقتی زیر خاک رفت تبدیل به مکتب و تفکر ولایت‌مداری، شهادت‌طلبی و اخلاص شود.

 

انتهای پیام
captcha