هفتیمن دوره مسابقات پایان‌نامه سه دقیقه‌ای در دانشگا‌ه‌های آذربایجان غربی
کد خبر: 4113187
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲

هفتیمن دوره مسابقات پایان‌نامه سه دقیقه‌ای در دانشگا‌ه‌های آذربایجان غربی

مرحله استانی هفتمين دوره مسابقات پايان‌نامه سه دقيقه‌ای به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان غربی و با همکاری دانشگاه ارومیه برگزار می‌شود.

مسابقات پایان‌نامه سه دقیقه‌ایبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، هفتمين دوره مسابقات پايان‌نامه سه دقيقه‌ای به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان غربی و با همکاری دانشگاه ارومیه برگزار می‌شود.

ثبت نام این دوره از مسابقات از ۱۵ دی ماه آغاز شده و به مدت دو هفته تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

براساس اعلام این معاونت فارغ‌التحصيلان و دانشجويان مقاطع تحصيلات تكميلی(كارشناسی ارشد و دكترا) و پژوهشگران دوره‌های پسادكتری، دانش‌آموختگانی كه از ابتدای مهرماه ۹۷ تا پايان شهريور ماه ۱۴۰۱ از پايان‌نامه خود دفاع كرده‌اند و دانشجويانی كه پروپوزال پايان‌نامه خود را تا پيش از پايان مهلت ثبت نام به تصويب رسانده‌اند می‌توانند در این مسابقه شرکت کرده و به رقابت با سایر شرکت‌کنندگان بپردازند.

به نفرات اول و دوم این مسابقات جوایز ارزنده ای تعلق گرفته و این نفرات برای شرکت در مرحله منطقه‌ای و سپس مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

ارتقای کیفی پایان نامه‌های دانشگاهی ،ارتباط با سرمایه‌گذاران و ایجاد حس رقابت و تلاش علمی از اهداف این مسابقات علمی برشمرده شده است.

گفتنی است جهاد دانشگاهی تاکنون شش دوره از این مسابقات را برگزار کرده و ثبت نام برای مرحله استانی این مسابقات از طریق ارسال کلمه پایان‌نامه به سامانه پیامکی 5000206600  و یا مراجعه حضوری به جهاد دانشگاهی استان واقع در خیابان شهید بهشتی- انتهای خیابان شهید منصور افشار امکان‌پذیر است.

انتهای پیام
captcha