ضرورت شناسایی شهدای مداح در فارس
کد خبر: 4113467
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶

ضرورت شناسایی شهدای مداح در فارس

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس بر ضرورت شناسایی شهدای مداح تأکید کرد و گفت: باید شهدای هر صنف را شناسایی و آن‌ها را به عنوان الگو معرفی کنیم.

حجت‌الاسلام حسن قانع، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام حسن قانع، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس امروز، 19 دی در نشست کمیته فرهنگی بزرگداشت شهدای مداح استان فارس بر ضرورت شناسایی این شهدا تأکید کرد و گفت: باید شهدای هر صنف را شناسایی و آن‌ها را به عنوان الگو معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه به موضوع شهدای مداح به عنوان الگوی این قشر کمتر پرداخته شده است، گفت: باید عقبه شهدای مداح را هم بشناسیم تا مثلاً اگر اطرافیان آن‌ها زنده هستند، مصاحبه‌ای با آنان شده و اگر آثاری هم دارند، احیا شود یعنی علاوه بر شناسایی شهدا، باید عقبه کاری آن‌ها، شخصیتشان و کارهای فرهنگی که انجام می‌دادند نیز شناسایی و معرفی شود.

قانع بیان کرد: نکته مهم دیگر این است که وقتی خانواده شهید شناسایی شد، در ارتباط گیری با آنان تسهیل ایجاد شود تا بتوانیم از حضور خانواده‌های آنان در برنامه‌ها استفاده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در ارزیابی‌های حرفه‌ مداحی و ستایشگری ممکن است دچار آسیب‌ها و مشکلاتی باشیم که معرفی شهدای مداح به عنوان الگوهای این حرفه می‌تواند این آسیب‌ها را پوشش بدهد لذا ضرورت معرفی الگوها در این سطح در واقع ضروری است.

انتهای پیام
captcha