مرحله نهایی جشنواره قرآنی الحافظون برگزار می‌شود + برنامه زمانی
کد خبر: 4113645
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

مرحله نهایی جشنواره قرآنی الحافظون برگزار می‌شود + برنامه زمانی

مرحله نهایی دهمین دوره جشنواره قرآنی الحافظون که از سوی سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ برگزار می‌شود و نیز مرحله نیمه نهایی بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج ا 24 دی‌ماه آغاز می‌شود.

مرحله نهایی جشنواره قرآنی الحافظون برگزار می‌شود + برنامه زمانیمهدی محرم‌زاده، دبیر جشنواره قرآنی الحافظون در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به برپایی مرحله نهایی دهمین دوره جشنواره قرآنی الحافظون گفت: همراه با این مسابقات شاهد برگزاری مرحله نیمه نهایی بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج نیز برپا می‌شود.

وی افزود: این دوره از مسابقات از تاریخ 24 تا 27 دی‌ماه در دو گروه آقایان و بانوان و در سه مقطع سنی 7 تا 10 سال، 11 تا 15 سال و بالای 16 سال برگزار می‌شود.

محرم‌زاده تصریح کرد: در مقطع سنی هفت تا 10 سال شاهد برگزاری مسابقات در رشته‌های حفظ یک جزء، حفظ سه جزء و حفظ پنج جزء قرآن خواهیم بود. در مقطع سنی 11 تا 15 سال و بالای 16 سال نیز رشته‌های حفظ یک جزء، حفظ سه جزء، حفظ پنج جزء، حفظ 15 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن در نظر گرفته شده است. در این مقطع سنی شاهد برگزاری رقابت در رشته‌های قرائت تحقیق تقلیدی، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل(بانوان و آقایان) نیز خواهیم بود.

دبیر دهمین دوره جشنواره قرآنی الحافظون اظهار کرد: مسابقات مربوط به رشته‌های حفظ و قرائت در هر سه مقطع تحصیلی در بسیج ناحیه شهید محلاتی تهران بزرگ برگزار می‌شود.

محرم‌زاده اظهار کرد: علاوه بر رشته‌های فوق یک سری رشته‌ها همچون نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، بخش خانوادگی(شامل پدر، مادر، فرزند زیر 10 سال و بالای 10 سال) و گروهی(گروه سه نفره) نیز در نظر گرفته شده است که مسابقات این بخش نیز در سازمان قرآن و عترت برگزار می‌شود و زمان‌بندی مربوط به هر یک از این رشته‌ها مشخص و به اطلاع شرکت‌کنندگان رسیده است.

وی در پایان تصریح کرد: این مرحله از مسابقات افتتاحیه ندارد، اما اختتامیه آن در بازه زمانی دیگری بعد از مسابقات برگزار خواهد شد. همچنین اطلاع‌رسانی در مورد داوران و سایر جزئیات این رویداد نیز در روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دریافت برنامه زمانی بخش آقایان 

دریافت برنامه زمانی بخش بانوان 

انتهای پیام
captcha