جوان‌گرایی عامل موفقیت جهاددانشگاهی است
کد خبر: 4113679
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱

جوان‌گرایی عامل موفقیت جهاددانشگاهی است

رئیس پیشین سازمان جهاددانشگاهی خوزستان گفت: امیدواریم سنت جوان‌گرایی که یکی از عوامل موفقیت جهاددانشگاهی در کشور است، همچنان ادامه پیدا کند.

سید علیرضا علویبه گزارش ایکنا از خوزستان، سیدعلیرضا علوی، رئیس پیشین سازمان جهاددانشگاهی خوزستان در آیین تکریم و معارفه رئیس پیشین و سرپرست جدید جهاددانشگاهی خوزستان که امروز، ۲۰ دی‌ماه در مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان برگزار شد، گفت: وعده‌ای در سال ۹۵ در مراسم تودیع و معارفه داشتم و قرار بود که بر سه اصل خداباوری، برنامه‌محوری و عدالت‌خواهی کار کنیم. اگر موفقیتی در جهاد محقق شده است، ما کاره‌ای نیستیم زیرا اگر اراده خدا در آن نباشد هرچه تلاش کنیم نتیجه نخواهد داد.

وی افزود: در بحث برنامه‌محوری تلاش کردیم که از روز اول بدانیم قرار است چه کنیم و کجا ایستاده‌ایم. در این سال‌ها تلاش شد از ظرفیت جوانان بیشتر استفاده شود. ۱۰ معاونت در مجموعه سازمان جهاددانشگاهی وجود دارد و در این شش سال ۱۱ نفر برای اولین‌بار در جمع معاونان قرار گرفتند که سابقه معاونت نداشتند. تلاش شد به جوانان فرصت داده شود تا توانایی خود را نشان دهند و برای اولین‌بار نیز ۲۱ کارشناس، مدیر شدند.

علوی در پایان گفت: امیدواریم سنت جوان‌گرایی که یکی از عوامل موفقیت جهاددانشگاهی در کشور است، همچنان ادامه پیدا کند. قطعاً جهاددانشگاهی با وجود ظرفیت نیروی انسانی و حمایت مدیران، دانشگاه‌ها و دفتر مرکزی، روزهای خوبی پیش رو خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha