فرهنگ جهادی و اخلاق حرفه‌ای سرمایه اصلی جهاددانشگاهی است
کد خبر: 4113683
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
آقاسیدی:

فرهنگ جهادی و اخلاق حرفه‌ای سرمایه اصلی جهاددانشگاهی است

سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی در آیین تکریم و معارفه رئیس پیشین و سرپرست جدید جهاددانشگاهی خوزستان گفت: نیروهای این مجموعه تجلی‌بخش فرهنگ جهادی و اخلاق حرفه‌ای هستند.

سیدرضی آقاسیدیبه گزارش ایکنا از خوزستان، سیدرضی آقاسیدی، سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی در آیین تکریم و معارفه رئیس پیشین و سرپرست جدید جهاددانشگاهی خوزستان که امروز، ۲۰ دی‌ماه در مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان برگزار شد، گفت: در جهاددانشگاهی ساختمان‌ها و منابع آنچنانی نداشته‌ایم؛ تنها داشته ما روحیه جهادی است و نیروهای این مجموعه، تجلی‌بخش فرهنگ جهادی و اخلاق در فضای حرفه‌ای هستند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات صادقانه دکتر علوی، رئیس پیشین جهاددانشگاهی خوزستان، گفت: سازمان جهاددانشگاهی خوزستان یکی از پرافتخارترین و باصلابت‌ترین مجموعه‌های جهادی در سراسر کشور است.

سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی گفت: بعضی از مجموعه‌های جهادی از ابتدای تأسیس تنومند، پرافتخار و منسجم بوده‌اند، مانند استان خوزستان که برخلاف برخی از استان‌هایی که ظاهراً هیچ چالشی در آن‌ها دیده نمی‌شود، از همان ابتدا متفاوت متولد شده‌اند.

آقاسیدی یادآور شد: علی‌رغم ظرفیت‌هایی که در استان خوزستان وجود دارد اما خوشبختانه هیچ چالشی به معنای بحران نداشتیم. همیشه شاهد درخشش مجموعه جهاددانشگاهی خوزستان بوده‌ایم و از این پس نیز با همدلی و انسجام در کنار هم اتفاقات خوبی را رقم خواهیم زد.

انتهای پیام
captcha