فرصتی برای اختلاف در شرایط کنونی وجود ندارد
کد خبر: 4113690
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱

فرصتی برای اختلاف در شرایط کنونی وجود ندارد

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با بیان اینکه امروز در دوره‌ای به سر می‌بریم که فرصتی برای اختلاف وجود ندارد، گفت: امروز انقلاب اسلامی در شرایطی قرار دارد که باید همه دست به دست هم بدهیم و توان خود را به میدان بیاوریم.

حجت الاسلام عادلی نژادبه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین آیت عادلی‌نژاد، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در آیین تکریم و معارفه رئیس پیشین و سرپرست جدید جهاد دانشگاهی خوزستان که امروز ۲۰ دی‌ماه در مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد، گفت: جهاد دانشگاهی در دوره مسئولیت دکتر علوی حرکت‌های خیلی خوبی رقم زد؛ در این دوره راه ارتباط با صنعت آغاز شد و در حوزه آموزش، تربیت نیروی انسانی در این دوره صورت گرفت.

وی افزود: امروز در دوره‌ای به سر می‌بریم که فرصتی برای اختلاف وجود ندارد؛ امروز انقلاب اسلامی در شرایطی قرار دارد که باید همه دست به دست هم بدهیم و توان خود را به میدان بیاوریم تا بتوانیم در برابر آسیب‌ها و دشمنانی که در برابر ایران قد علم کرده‌اند، از گردنه‌ها عبور کنیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان گفت: دکتر علوی در دوره‌ای که مسئولیت را بر عهده داشت با برنامه مدون و مشخص کار خود را آغاز کرد و در سلامت کاری و اخلاقی کار را به آقای امیری تحویل داد. برای مسئول جدید نیز آرزوی موفقیت داریم.

انتهای پیام
captcha