نشست هماهنگی مسابقات مدیحه‌سرایی دارالقرآن‌های کشور برگزار شد
کد خبر: 4113929
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
در دزفول

نشست هماهنگی مسابقات مدیحه‌سرایی دارالقرآن‌های کشور برگزار شد

نشست هماهنگی کمیته‌های برگزارکننده مسابقات کشوری مدیحه‌سرایی و جمع‌خوانی قرآن دارالقرآن‌های آموزش و پرورش در دزفول برگزار شد.

جاسم حسینی‌زاده و علی مهدوی خواهبه گزارش ایکنا از خوزستان، نشست هماهنگی کمیته‌های برگزارکننده مسابقات کشوری مدیحه‌سرایی و جمع‌خوانی قرآن کریم، امروز، چهارشنبه، ۲۱ دی در اردوگاه شهید رجایی شهرستان دزفول برگزار شد.

علی مهدوی‌خواه، معاون قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ضمن قدردانی از میزبانی مسابقات از سوی استان خوزستان و شهرستان دزفول، بیان کرد: جایگاه خوزستان در امور قرآنی ویژه و عالی است و این استان دارای ظرفیت‌های ویژه در ترویج فرهنگ قرآنی و برگزاری مسابقات قرآن است.

همچنین در این نشست جاسم حسینی‌زاده، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، گفت: اعتماد وزارت آموزش و پرورش در خصوص اعطای میزبانی مسابقات به خوزستان، قابل تقدیر است و جلسات هماهنگی متعددی در سطوح عالی استانی و شهرستانی با حضور دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط، برگزار شده است و این نشست به عنوان نشست پایانی و هماهنگی‌های نهایی تشکیل شد.

یادآور می‌شود، ششمین دوره مسابقات همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی مراکز دارالقرآن الکریم آموزش و پرورش کشور (یادواره شهدای قرآنی) بهمن‌ماه به میزبانی دزفول برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha