ظرفیت‌های بالقوه جهادانشگاهی باید به بالفعل تبدیل شود
کد خبر: 4113976
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱

ظرفیت‌های بالقوه جهادانشگاهی باید به بالفعل تبدیل شود

سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی رمز تحقق اهداف را داشتن وفاق و وحدت بیان کرد و گفت: در این مجموعه ظرفیت‌های بالقوه‌ای وجود دارد که قابلیت بالفعل شدن را دارد و این امر با تلاش مضاعف حاصل می‌شود.

محسن مرادی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، محسن مرادی، سرپرست جهاد دانشگاهی استان مرکزی، امروز، 21 دی، در آیین تکریم و معارفه رئیس جهاد دانشگاهی استان، ضرورت توجه به جایگاه این نهاد انقلابی را مورد تأکید قرار داد و با استناد به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با این مجموعه، افزود: فرمایشات بی‌نظیر ایشان نشان از اهمیت جایگاه والای این مجموعه دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان این نکته که مسائل و مشکلات موجود در مجموعه با کار جهادی، انقلابی و شبانه‌روزی برطرف شده و با استفاده از نیروهای خدوم به رفع این مشکلات امیدواریم، اضافه کرد: اخلاص و انجام امور براساس خلوص نیت بسیار بااهمیت است و وحدت و همدلی، ستون انجام کارهای جهادی و انقلابی است و در نهایت به تحقق اهداف منتج می‌شود.

مرادی اظهار کرد: بدون تردید تفرقه‌انگیزی نتیجه‌ای در برنخواهد داشت و با وفاق، وحدت و تعریف نقشه راه می‌توان اهداف را تحقق بخشید. این نهاد انقلابی با تعامل و برقراری ارتباط بهتر با دستکاه‌ها و دستگاه‌ها جایگاه خود را به درستی تعریف کرده و به نقش خود به بهترین شکل عمل کند.

وی تعریف دو رویکرد مهم کوتاه‌مدت و بلندمدت با استفاده از ظرفیت‌های موجود را متذکر شد و افزود: تقویت ظرفیت‌های موجود بسیار مهم است و باید مورد توجه واقع شود. در این مجموعه ظرفیت‌های بالقوه‌ای وجود دارد که قابلیت بالفعل شدن را دارد و این امر با تلاش مضاعف حاصل می‌شود و برای رفع چالش‌های اقتصادی بسیار اثرگذارست.

سرپرست جهادانشگاهی استان تعریف طرح و برنامه‌های بلندمدت در کنار برنامه‌های کوتاه مدت را ضروری برشمرد و ادامه داد: راه‌اندازی شهرک گیاهان دارویی، مراکز تحقیقات انار و سنگ نیم‌ور با جدیت دنبال خواهد شد. قوی‌تر شدن جهاددانشگاهی مستلزم انجام کارهای بزرگ و ارزشمندست و باید در این راستا از کارهای خرد پرهیز شود. بدون شک با تقویت امور و اجرای برنامه‌های مفید و اثرگذار در شهرستان‌ها می‌توانیم جهاد را از مظلومیت خارج کرده و گام‌های بلندی برداریم.

انتهای پیام
captcha