برگزاری نشست مدیران قرآنی در دارالقرآن اهل‌بیت(ع)
کد خبر: 4113992
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱

برگزاری نشست مدیران قرآنی در دارالقرآن اهل‌بیت(ع)

مدیرعامل اتحادیه‌ قرآنی اصفهان از برگزاری نشست مدیران قرآنی در دارالقرآن اهل‌بیت(ع) خبر داد و گفت: بنا شد در قالب برنامه‌ای که ترتیب داده خواهد شد مؤسسات از حمایت یکدیگر برخوردار شوند.

نشست مدیران قرآنیحسینعلی جان‌نثاری، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری نشست مدیران قرآنی در دارالقرآن اهل‌بیت(ع) خمینی‌شهر خبر داد و گفت: این نشست مربوط به مؤسسات اصفهان و حومه بود که در آن مسئولان مدارس حفظ قرآن و مؤسسات قرآنی که کار ترکیبی انجام می‌دهند، حضور داشتند.

وی ادامه داد: در این جلسه در رابطه با نحوه حضور مؤسسات در نمایشگاه قرآن که همزمان با ماه رمضان برگزار می‌شود، سخنانی بیان و قرار شد پیشنهادات خود را در قالب مطالب و برنامه‌هایی برای نمایشگاه به مسئولان نمایشگاه ارائه دهیم.

مدیرعامل اتحادیه قرآن اصفهان با اشاره به موضوع دیگر این نشست، اظهار کرد: مطلب بعدی در رابطه با برگزاری یک همایش خانوادگی با حضور خانواده‌های حافظان قرآن و دانش‌آموزانی که در حال حاضر تحت تعلیم حفظ قرآن هستند، بود. این همایش 13 رجب برگزار خواهد شد.

جان‌نثاری بیان کرد: مطلب بعدی در رابطه با هماهنگی، همرنگی، تبادل افکار و کمک مؤسسات به یکدیگر بود. بنا شد برنامه‌ای ترتیب دهیم تا بتوانند مؤسسات از کمک‌های یکدیگر برخوردار شوند و هر کسی امکاناتی دارد تا آنجایی که می‌تواند در اختیار مؤسسات دیگر قرار دهد تا بخشی از نیازهای مؤسسات به این ترتیب از جانب مؤسسات توانمند برطرف شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha