طنین ذکر حضرت زهرا(س) در جلسه تلاوت و استماع قرآن
کد خبر: 4114121
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵

طنین ذکر حضرت زهرا(س) در جلسه تلاوت و استماع قرآن

نهمین جلسه تلاوت و استماع قرآن کریم، با حضور جمعی از پیشکسوتان، قاریان و حافظان ممتاز و ارتباط برخط تصویری با قرآنیان سراسر کشور، برگزار و ثواب تلاوت‌های این جلسه به روح مطهر حضرت زهرا(س) تقدیم شد.

به گزارش ایکنا، شورای عالی قرآن همواره به بهانه‌های مختلف از جمله برگزاری جلسات آموزشی، نشست‌های تخصصی و محافل بزرگداشت شخصیت‌های قرآنی، تلاش کرده فضای اجتماع قرآنیان را فراهم کند.

در همین راستا برپایی محفل تخصصی با عنوان «جلسه تلاوت و استماع قرآن کریم»، مدتی است که در دستور کار ماهانه شورا قرار دارد.

براساس این گزارش، نهمین جلسه تلاوت و استماع قرآن کریم، با حضور جمعی از پیشکسوتان، قاریان و حافظان ممتاز و ارتباط برخط تصویری با قرآنیان سراسر کشور، در مجتمع امام خمینی(ره)، حسینیه الزهرا(س) برگزار شد.

در این جلسه که با مدیریت سیدمحسن موسوی‌بلده، استاد پیشکسوت قرآن همراه بود، هادی موحد امین، امید حسینی‌نژاد، حسن حکیمی و مرتضی یادگاری، آیاتی از کلام‌الله مجید را به زیبایی تلاوت کردند.

در بخشی از این محفل، محسن حسن‌زاده از ذاکران و پیرغلامان اهل بیت‌(ع)، اشعار زیبایی را در مدح حضرت فاطمه زهرا(س) خواند که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

حاضران، ثواب تلاوت‌های این جلسه را به روح مطهر حضرت زهرا(س) و فرزندش امام راحل(ره) که در آستانه ولادت ایشان هستیم، تقدیم کردند.

انتهای پیام
captcha