آغاز فعالیت نخستین مجمع حافظین قرآن قائم‌شهر
کد خبر: 4114129
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶

آغاز فعالیت نخستین مجمع حافظین قرآن قائم‌شهر

مجمع حافظین قرآن کریم شهرستان قائم شهر با همت دارالقرآن الثقلین آموزش و پرورش با حضور نزدیک به ۵۰ نفر از حافظان کل قرآن کریم، پنجشنبه ۲۲دی ماه  فعالیت خود را آغاز کرد.

حسین عموزاده

حسین عموزاده، مدیر دارالقرآن آموزش و پرورش قائمشهر، در گفتوگو با ایکنا از مازندران گفت: همزمان با خجسته زادروز حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س)، نخستین مجمع حافظین قرآن کریم شهرستان قائم شهر با همت دارالقرآن الثقلین آموزش و پرورش و با حضور مسئولان آموزش و پرورش شهرستان، استان و نزدیک به ۵۰ نفر از حافظان کل قرآن کریم، پنجشنبه ۲۲ دی ماه  فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: ترویج فرهنگ قرآنی و پایداری حفظ و نگهداری حافظان از جمله اهداف این مجمع است که برای این منظور مقرر شد نشست این تشکل با تشکیل هیئت امنا به صورت مردمی و منظم برگزار شود.

عموزاده ضمن تشریح فعالیت‌های این نشست، با قدردانی از مدیر آموزش و پرورش و همکاران اداری به ویژه  مدیر بخش بانوان دارالقرآن، این حرکت را شروع یک اتفاق بزرگ معنوی در شهرستان دانست و تصریح کرد: امیدواریم که در آستانه ولادت حضرت فاطمه(س)، این مجمع منشأ برکات و اثرات مهم و مثبتی در راستای اعتلای فرهنگ قرآنی در مسیر زندگی و تربیت فرزندان در سبک زندگی اسلامی ایجاد شود.

مدیر دارالقرآن آموزش و پرورش قائم شهر با بیان اینکه حضور ۵۰ حافظ کل قرآن، بیانگر آن است که دانش آموزان این شهرستان از ظرفیت و استعداد قرآنی بالایی برخوردار هستنند، اظهار کرد: به امید خدا با برنامه‌ریزی و حمایت بیشتر در آینده در این بخش شاهد پیشرفت‌های چشمگیری باشیم. 

انتهای پیام
captcha