نشست هم‌اندیشی قرآنیان گراش و جهرم برگزار شد
کد خبر: 4114547
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
با هدف هم‌افزایی در تربیت حافظان قرآن

نشست هم‌اندیشی قرآنیان گراش و جهرم برگزار شد

نشست هم‌اندیشی به‌منظور همکاری و هم‌افزایی میان مسئولان دارالقرآن فاطمیون گراش و دارالتحفیظ الهادی(ع) در جهرم برگزار شد.

نشست هم اندیشی دارالقرآن فاطمیون گراش و دارالتحفیظ الهادی، جهرمحسن عزیزی‌نیا، رئیس هیئت مدیره دارالتحفیظ الهادی(ع) جهرم در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری نشست هم‌اندیشی با مسئولان دارالقرآن فاطمیون گراش خبر داد و گفت: این نشست به‌منظور همکاری و هم‌افزایی میان این دو مجموعه قرآنی برای تربیت حافظان قرآن در جهرم برگزار شد.

وی افزود: همکاران ما در دارالقرآن فاطمیون گراش تلاش دارند تا کلاس‌های حفظ قرآن را در این شهرستان به‌صورت منسجم‌تر برگزار کنند و خروجی بیشتری برای تربیت حافظان قرآن داشته باشند به همین دلیل خواستند از ما برای موارد آموزشی مشورت و کمک بگیرند.

عزیزی‌نیا تصریح کرد: در این نشست بنا شد تا شیوه‌های جدید آموزشی برای جذب قرآن‌آموز، شیوه ثبت‌نام، مصاحبه و گزینش قرآن‌آموزان و هچنین شیوه کلاس‌داری و میزان حفظی که برای هر قرآن‌آموز در طول سال باید در نظر گرفته شود، در اختیار آنان قرار دهیم.

رئیس هیئت مدیره دارالتحفیظ الهادی(ع) اظهار کرد: به یاری جدا جلسات هم‌اندیشی ما با دارالقرآن فاطمیون گراش ادامه خواهد داشت تا بتوانیم به خروجی خوبی برای تربیت حافظان قرآن دست یابیم.

یادآور می‌شود، دارالتحفیظ الهادی(ع) جهرم یکی از بزرگترین مؤسسات قرآنی جنوب کشور در زمینه تربیت حافظان قرآن کریم است که هم‌اکنون شعبه‌های مختلفی در استان‌های کشورمان دارد و قرآن‌آموزانی از سایر کشورها هم در این مرکز مشغول به حفظ قرآن هستند.

انتهای پیام
captcha