مراسم گرامیداشت شهید «سیدمجتبی نواب صفوی» در گنبدکاووس برگزار شد
کد خبر: 4114757
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

مراسم گرامیداشت شهید «سیدمجتبی نواب صفوی» در گنبدکاووس برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهید «سیدمجتبی نواب صفوی» با حضور امام جمعه گنبدکاووس و مهدی عبدخدایی، دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام روزگذشته، ۲۴ دی‌ماه در مسجد قائمیه گنبدکاووس برگزار شد.

گرامیداشت شهید نواب صفوی با حضور عبدخدایی دبیر کل فدائیان اسلام در گنبد

به گزارش ایکنا از گلستان، مراسم گرامیداشت شهید «سیدمجتبی نواب صفوی» با حضور امام جمعه گنبدکاووس و مهدی عبدخدایی، دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام، روز گذشته، ۲۴ دی‌ماه در مسجد قائمیه گنبدکاووس برگزار شد.

در این مراسم دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام با اشاره به مبارزات شهید نواب صفوی و یاران باوفایش گفت: وقتی در دادگاه حکم اعدام ایشان صادر شد سجده شکر به جای آورد و خدا را شکر کرد که دعاهایش پذیرفته شده است. شهید نواب صفوی به همسرش وصیت می‌کند زینب‌وار بگوید که فدائیان اسلام با استعمار انگلیس و روسیه مبارزه کردند.

وی با انتقاد از کسانی که حجاب را نقد می‌کنند، تصریح کرد: آنها با هویت و اصالت یک فرهنگ مبارزه می‌کنند، چراکه تاریخ هویت و اصالت یک ملت است که با آن زندگی می‌کنند و زن ایرانی مسلمان و با حجاب است.

همرزم شهید نواب صفوی بیان کرد: برخی حجاب را در جامعه رعایت نمی‌کنند و بیان می‌کنند چشمانتان را ببندید و این خود سلب آزادی دیگران است؛ آزادی زمانی محترم شمرده می‌شود که خلاف آزادی دیگران نباشد.

عبدخدایی با انتقاد از برخی طرفداران رابطه با آمريكا در كشور اظهار كرد: اين افراد برای آشنا شدن با اهداف شوم آمريكا بهتر است تاريخ را به دقت مطالعه كنند و ببينند اين شيطان بزرگ با چه اهدافی وارد كشورها می‌شود.

وی برگزاری این مراسم را شناساندن اندیشه‌های مبارزان اسلام به جوانان دانست و گفت: برگزاری این‌چنین مراسمی در حقیقت، قدردانی از مجاهدان و یاوران انقلاب اسلامی ایران است تا این اسوه‌های به خوبی، شناسانده و معرفی شوند.

انتهای پیام
captcha