لزوم روایت هنرمندانه دستاوردهای انقلاب در دهه فجر
کد خبر: 4114797
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
استاندار کرمان تأکید کرد

لزوم روایت هنرمندانه دستاوردهای انقلاب در دهه فجر

محمدمهدی فداکار با بیان اینکه دهه فجر فرصت خوبی برای روایت خدمات نظام است، گفت: اقدامات و کارهای زیادی در حوزه‌های مختلف انجام شده که باید با بیانی هنرمندانه روایت شود.

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان امروز، ۲۵ دی‌ماه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کرمان که با موضوع برنامه‌های دهه فجر در استانداری کرمان برگزار شد، با بیان اینکه دهه فجر فرصت خوبی برای روایت خدمات نظام است، گفت: برای این روایت باید از شیوه‌های نو و هنر استفاده کرد و روابط عمومی‌ها باید تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

وی با بیان اینکه برخی از خدمات نظام به خوبی اطلاع‌رسانی نمی‌شود، به فعالیت خوب رسانه‌ها در سومین سالگرد شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: اقدامات و کارهای زیادی در حوزه‌های مختلف انجام شده که باید با بیانی هنرمندانه روایت شود.

استاندار کرمان ضمن اشاره به پروژه‌های مختلفی که در استان در حال اجراست، گفت: روابط عمومی‌ها بسته‌های رسانه‌ای را برای ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌ها در دهه فجر آماده کنند.

حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه تداوم انقلاب نتیجه حضور رهبری، مردم در صحنه و باورهای مردم است و دشمن این سه را هدف قرار داده، اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تقویت جایگاه ولایت است.

وی با اشاره به لزوم استفاده از ابزارهای نوین در روایت پیشرفت‌های کشور، از راه‌اندازی پویش «روایت پیشرفت» خبر داد و افزود: در ایام دهه فجر باید برنامه‌های با کیفیت و هدفمند اجرا شود. همچنین فضای شادی و نشاط باید در سطح شهر و در ادارات ایجاد شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بر لزوم تدوین برنامه‌هایی ویژه خانواده کارمندان در دهه فجر تأکید کرد و گفت: مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن‌ماه، سالروز تاریخی ورود امام خمینی(ره) به کشور و همچنین راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha