تجلیل گروه‌های فلسطینی از شهید حاج قاسم سلیمانی
کد خبر: 4114819
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷

تجلیل گروه‌های فلسطینی از شهید حاج قاسم سلیمانی

فلسطینیان ساکن حمص در سوریه با برپایی مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، از نقش این شهید برگوار در دفاع از آرمان فلسطین و جبهه مقاومت تجلیل کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، برنامه‌های بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و یارانش در بخش‌های مختلف سرزمین‌های حامی جبهه مقاومت در منطقه ادامه دارد.

مرکز فرهنگی قدس در اردوگاه آوارگان فلسطینی در شهر حمص سوریه دیروز شنبه میزبان مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور نمایندگانی از گروه‌های فلسطینی و فعالان مدنی در این شهر بود؛ در این مراسم از نقش شهید سلیمانی در دفاع از آرمان فلسطین و جبهه مقاومت تجلیل شد.

خالد ناصر، مسئول جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حمص طی سخنانی در این مراسم تأکید کرد: همه فلسطینیان به این موضوع گواهی می‌دهند که شهید حاج قاسم سلیمانی طلایه‌دار حمایت از آرمان فلسطین بود و موشک‌هایی که پایتخت رژیم صهیونیستی را به لرزه در می‌آورد با دست فلسطینی‌ها و به برکت حاج قاسم ساخته شده بود.

وی افزود: مردم فلسطین همچنین یاران حاج قاسم و در رأس آن شهید ابومهدی المهندس را فراموش نمی‌کنند؛ آنها نیز پرچم دفاع از آرمان فلسطین را حمل می‌کردند و فلسطینییان معتقدند که روح شهید حاج قاسم و یارانش در همه نبردهای مجاهدان فلسطینی علیه دشمن غاصب صهیونیستی حاضر است.

ابوفارس غریب،  مسئول جنبش فتح انتفاضه در حمص نیز طی سخنانی تأکید کرد: ملت فلسطین شهید سلیمانی را شهید فلسطین و شهید قدس برمی‌شمرند؛ زیرا او همه حیات خود را برای دفاع از فلسطین و پشتیبانی از مقاومت فدا کرد.

این شخصیت فلسطینی با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی روحیه ملت فلسطین را با دفاع از مقاومت افزایش داد، گفت: در حالی که سازشگران تحت عناوین دروغین «صلح» به دنبال عادی‌سازی روابط با اسرائیل بودند، جمهوری اسلامی و شهید سلیمانی اعتبار آرمان فلسطین را بازگرداندند و با تقویت مقاومت، دشمن صهیونیستی را عقب نشاندند.

وی افزود: پیروزی‌های مقاومت فلسطین تحت حمایت شهید سلیمانی تا حد زیادی توافقات سازش کشورهای عربی و اسلامی با دشمن صهیونیستی را پوچ و بی معنا کرد .

انتهای پیام
captcha