پیکر شهید «احمد کشوری‌نیا» در خرم‎آباد تشییع شد + عکس
کد خبر: 4114950
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵

پیکر شهید «احمد کشوری‌نیا» در خرم‎آباد تشییع شد + عکس

پیکر مطهر شهید احمد کشوری‎نیا، فرمانده یگان فراجای شهرستان ساوه، امروز، 26 دی‌ماه در زادگاهش خرم‎آباد تشییع و به خاک سپرده شد.

شهید احمد کشوری‌نیابه گزارش ایکنا از لرستان، آیین تشییع و خاکسپاری شهید احمد کشوری‌نیا، فرمانده یگان امداد فراجای شهرستان ساوه که اواخر هفته گذشته هنگام تعقیب خودروی دارای پلاک سرقتی و متعلق به قاچاقچیان کالا، مجروح و سپس، شهید شد، امروز، 26 دی‌ماه در میدان پلیس شهر خرم‌آباد، تشییع شد.

پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت وطن پس از تشییع که با حضور اقشار مختلف مردم استان لرستان از میدان پلیس تا میدان شهدای خرم‌آباد برگزار شد برای خاکسپاری به آرامستان سراب یاس خرم‎آباد منتقل شد.

فرهاد زیویار، استاندار لرستان در پیامی شهادت احمد کشوری‌نیا را به خانواده این شهید مدافع امنیت وطن تسلیت گفت که متن پیام به شرح زیر است:

«شهید احمد کشوری‌نیا یکی از این صالحین و فرزند برحق ولایت بود که با نثار جان خود در مقابله با اخلالگران در نظم و امنیت کشور اسلامی‌مان آسمانی شد.

بی‌شک بروز انسانی این چنین وارسته و از خودگذشته نشان از حمایت وجودی خانواده‌ای معتقد و نوع دوست دارد.

خانواده‌ای که پس از تقدیم جان عزیزشان در راه محافظت از هموطنان، با اهدای اعضایش به بیماران نیازمند ایثار را به نهایت رساندند، مرحبا بر این چنین خانواده‌ای که روحیه و فرهنگ نوع دوستی را به همه ما آموختند.

راه شهید کشوری‌نیا همچنان ادامه داشته و خود و خانواده‌اش برای ملت ایران اسلامی الگو خواهند بود، به راستی که از برکت وجود همین شهدای گرانمایه و خانواده‌های بزرگوارشان است که ایران اسلامی را مبدل به یک دژ مستحکم در برابر توطئه‌ها و فتنه‌جویی‌های نظام استکبار کرده است.

هرچند از دست دادن جوانان برومند و انقلابی از جمله شهید احمد کشوری‌نیا کام ما را تلخ می‌کند، اما از طرف دیگر خرسندیم که این چنین جوانانی در کشور ما کم نبوده و با شهادتشان عزم و اراده ملت ما را بیشتر می‌کنند.

شهادت جوان برومند هم استانی شهید احمد کشوری‌نیا که در راه حفظ و حراست از امنیت جامعه در شهرستان ساوه به دست اشرار خودفروخته به وقوع پیوست را به محضر مقام عظمای ولایت خانواده این بزرگوار، ملت شهید پرور ایران به‌ویژه هم‌استانی‌های غیور و ولایی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

امیدوارم خداوند منان توفیق عنایت فرمایند که بتوانیم راه شهدا که همانا عزت و افتخار ایران اسلامی تا زمان ظهور ولی‌عصر(عج) است را ادامه داده و به سرانجام برسانیم.»

همچنین، محسن رشیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به‌مناسبت شهادت شهید مدافع امنیت سروان احمد کشوری‌نیا پیام تسلیتی صادر کرد. در متن این پیام آمده است:

«بدون شک شهادت پاداش بزرگ مجاهدت فی سبیل‌الله و عنایت خاص حضرت باری‌تعالی به نیک‌سیرتان  و رهروان حقیقت و آزادگی است.

شهادت جوان محافظ امنیت و اقتدار وطن، شهید  احمد کشوری‌نیا فرزندی برومند از خطه شهیدپرور لرستان، افتخاری دیگر همراه با عزت و سربلندی به هدیه آورده و کوی و برزن این خطه را معطر به بوی شهادت کرد.

در زمانی که بدخواهان نظام اسلامی با شگردهای مختلف سعی در ايجاد ناامنی در جامعه ايران اسلامی دارند، مجاهدت‌های خالصانه و شجاعانه نيروهای جان بر کف نيروی انتظامی، امنيت و آرامش را برای جامعه ما به ارمغان آورده است.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت این مدافع رشید عرصه امنیت، به محضر مقام معظم رهبری، آحاد ملت شهیدپرور و خانواده آن شهید والامقام، توفیقات روزافزون و سلامت و سعادت عموم مدافعان عرصه امنیت را  از ایزد متعال مسئلت دارم، امیدوارم روح این شهید عزیز در بهشت برین، همنشین اولیای الهی، صلحا و امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی باشد.»

 
انتهای پیام
captcha