مهلت ثبت‌نام در جشنواره قرآنی شهید آوینی تمدید شد
کد خبر: 4115122
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷

مهلت ثبت‌نام در جشنواره قرآنی شهید آوینی تمدید شد

اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: مهلت ثبت‌نام در جشنواره دانشجویی، قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از سازمان امور دانشجویان، طبق اعلام اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان مبنی درخواست دانشجویان برای تمدید مهلت ثبت‌نام و با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، مهلت ثبت‌نام در جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی با هدف شناخت استعدادها و توانایی‌های دانشجویان در زمینه‌های فرهنگی و هنری و بسترسازی جهت رشد و بالندگی آن‌ها، کشف و شکوفا سازی خلاقیت دانشجویی و افزایش شناخت دانشجویان نسبت به بنیان‌های فکری، فرهنگی و اعتقادی، تقویت و توسعه فضای معنوی و قرآنی در مراکز جهت الگودهی به سایر دانشجویان، زمینه‌سازی مناسب جهت تأثیرگذاری فعالیت‌های گروهی دانشجویی در رشد روابط اجتماعی و گروهی، ایجاد روحیه نشاط و امید در بین دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می شود.

زمینه‌سازی برای پرورش ابعاد شخصیتی فردی و اجتماعی دانشجویان شاهد و ایثارگر، ترویج فرهنگ معنوی قرآنی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انعکاس از طریق فضای مجازی، ترویج فرهنگ هنری دانشجویان شاهد و ایثارگر، ارج گذاری به فعالیت‌های هنری منبعث از قرآن (منش اشراقی شهید آوینی)، بهره گیری از زبان هنر برای انتقال مفاهیم والای قرآنی و معارف اهل بیت (ع) به جامعه، گسترش و تعمیق شناخت دانشجویان از مفاهیم و الگوهای دینی، بزرگان و علمای اسلام از دیگر اهداف جشنواره است.

جشنواره سراسری فرهنگی و هنری شهید آوینی از نیمه دوم آبان ماه سال جاری آغاز شده است. در این جشنواره برگزیده‌های مسابقات فرهنگی، قرآنی، نهج البلاغه ابتدا به مسابقات منطقه‌ای و پس از آن به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha