تمثال شهدای روحانی در کردستان رونمایی می‌شود
کد خبر: 4115508
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

تمثال شهدای روحانی در کردستان رونمایی می‌شود

مسئول قرآن و عترت اداره‌ کل ارشاد کردستان از برگزاری محفل انس با قرآن و رونمایی از تمثال شهدای روحانی خبر داد و گفت: این محفل قرآنی با حضور سیدابراهیم حسینی و سیدپیمان احمدی از قاریان ممتاز استان برگزار می‌شود.

کامل گلباغی، مسئول قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان

کامل گلباغی، مسئول قرآن و عترت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا، گفت: در راستای گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه(س) و مقام زن کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی با حضور بانوان خانه‌دار سنندجی و جمعی از مسئولان مؤسسات قرآنی سنندج فردا، 29 دی‌ماه در مؤسسه قرآن و عترت برین یادگار افق زاگرس سنندج برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم شمس‌الله آقابابایی یکی از اساتید دانشگاه‌های استان و مدیر مؤسسه قرآن و عترت تشنگان زلال معرفت به سخنرانی خواهند پرداخت، افزود: این کارگاه آموزشی در راستای آشنایی خانواده‌ها با سبک زندگی اسلامی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ترویج و توسعه فرهنگی دینی بین خانواده‌ها برگزار خواهد شد.

مسئول قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برگزاری محفل انس با قرآن و رونمایی از تمثال شهدای روحانی فردا، 29 دی‌ماه در این مؤسسه قرآنی خبر داد و گفت: محفل قرآنی با حضور سیدابراهیم حسینی و سید پیمان احمدی از قاریان برجسته استانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: محفل انس با قرآن با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر در آیات الهی و ایجاد انگیزه در جوانان و نوجوانان و تعمیق باورهای دینی به جهت مصونیت جوانان از هجمه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

گلباغی در پایان گفت: در حاشیه این مراسم از تمثال شهدای روحانی استان کردستان شهید ماموستا شیخ‌الاسلام و شهید ماموستا برهان عالی از شهدای روحانی استان کردستان رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha